همزمان با آغاز دهه اول ماه محرم، وزارت داخله/ کشور افغانستان اعلام کرد که اقدامات جدی برای تامین امنیت مساجد و تکیه خانه‌ها در سراسر این کشور روی دست گرفته شده است.

اتخاذ تدابیر جدی امنیتی برای تامین امنیت مراسم محرم در افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آغاز دهه اول ماه محرم، وزارت داخله/ کشور افغانستان اعلام کرد که اقدامات جدی برای تامین امنیت مساجد و تکیه خانه‌ها در سراسر این کشور روی دست گرفته شده است.

نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت داخله/ کشور افغانستان امروز (یکشنبه 10 سنبله/ شهریور) در یک نشست خبری در کابل اعلام کرد که برنامه وسیع امنیتی از سوی نیروهای پلیس در دهه اول ماه محرم به منظور تجلیل از عاشورای حسینی در سراسر کشور در مرحله اجرا گذاشته شده است.

رحیمی گفت: «مردم اطمینان داشته باشند که در تمامی اماکن، مساجد و تکیه خانه‌ها تدابیر جدی امنیتی از سوی نیروهای امنیتی به ویژه پلیس ملی روی دست گرفته شده است.»

گفتنی است که شب گذشته نیز نشست امنیتی پیرامون تامین امنیت دهه اول ماه محرم و ایام عاشورای حسینی علیه السلام با حضور رئیس جمهور و علمای اهل تشیع افغانستان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار