مسابقات فوتسال بانوان استان کرمان در رده سنی نونهالان از صبح امروز به میزبانی شهرستان بردسیر آغاز شد.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات فوتسال بانوان استان کرمان در رده سنی نونهالان در دو گروه و با شرکت ده تیم از صبح امروز در شهرستان بردسیر آغاز شد.

او افزود: تیم‌های کمیل کرمان، شهید صادقی زرند، شهرداری بم، آزرم رفسنجان و مجتمع صبا عنبرآباد در گروه الف و تیم‌های شهرداری سیرجان، گلستان الف، هیئت فوتبال نرماشیر، شهرداری بردسیر و گلستان "ب" هم در گروه ب این مسابقات قرار دارند.

امیرخسروی با بیان این که طبق برنامه‌ریزی انجام شده بازی فینال این مسابقات در روز سه‌شنبه دوازدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات به مدت سه روز به طول می انجامد که از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود می کنند.

او بیان داشت: همان طور که اعلام شده بود مسابقات فوتسال در تمامی رده‌های سنی در بخش بانوان برگزار خواهد شد که تاکنون در رده سنی امید و نوجوانان این اتفاق رخ داده و هم اکنون در رده سنی نونهالان نیز مسابقات در حال برگزاری است.

امیرخسروی افزود: برگزاری مسابقات فوتسال در تمام رده های سنی طی سال گذشته و امسال توجه ویژه‌ی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به ورزش بانوان را نشان می دهد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات فوتسال دختران استان کرمان در بردسیر

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار