رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: آخرین مهلت نقل و انتقالات تیم ها ۲۱ شهریور است، تیم‌هایی که تا این تاریخ حضور خود را اعلام نکنند در قرعه کشی ۲۴ شهریور قرار نخواهند گرفت.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به برگزاری آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور به میزبانی کرمان گفت: نخستین بار است که استان کرمان میزبان چنین رویداد مهمی شده و این مهم در راستای سیاست هیئت فوتبال استان برای لیگ برتری کردن فوتسال این دیار انجام شده است.

او افزود: گرفتن میزبانی آیین قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور کار سختی بود که با حمایت‌ها و رایزنی‌های قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، این اتفاق افتاد که قطعاً در پیشرفت فوتسال استان پهناور کرمان تاثیر جدی خواهد داشت.

امیرخسروی با بیان اینکه تیم‌هایی از دوازده استان متفاوت کشور در این مسابقات شرکت دارند، تصریح کرد: استان‌های اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گیلان و مرکزی درگیر این لیگ هستند که همین موضوع اهمیت و جذابیت این مسابقات را چند برابر کرده است.

او بیان داشت: تیم‌های آرنوش کاشان، ماهان فردیس البرز، پاس تهران، سفیرگفتمان تهران، فودکای تهران، مقاومت تهران، پارسیان شهر قدس، پاسارگاد شهرکرد، نفت امیدیه، نفت آبادان، اسپیناس زنجان، خالص سازان زنجان، شهرداری قزوین، کراپ قزوین، فولادسیرجان ایرانیان (فولاد بردسیر)، گهرزمین سیرجان، پلیمر کرمانشاه، شهرداری رشت، ایرالکو اراک، شهرداری ساوه و وحدت تربت جام در این لیگ حضور دارند.

امیرخسروی به دستوالعمل برگزاری مسابقات لیگ دسته اول کشور که از سوی سازمان لیگ فوتسال فدراسیون فوتبال تدوین شده اشاره کرد و افزود: مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که دو تیم برتر هر گروه در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند و در نهایت دو تیم فینالیست به لیگ برتر راه پیدا می‌کنند و قهرمان نیز در یک تک بازی مشخص می‌شود.

 

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان آخرین مهلت نقل و انتقالات تیم ها را روز پنجشنبه ۲۱ شهریور عنوان و تصریح کرد: تیم‌هایی که تا این تاریخ حضور و ثبت نام خود را اعلام نکنند در قرعه کشی ۲۴ شهریور قرار نخواهند گرفت.

امیرخسروی بیان داشت: بازیکنانی که در این فصل با تیم‌های لیگ برتری قرارداد ثبت کرده اند حق حضور در لیگ دسته اول را ندارند.

او افزود: در پایان مسابقات، از هر گروه ۳ تیم در مجموع ۶ تیم به لیگ دسته دوم کشور سقوط خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

قرعه‌کشی لیگ دسته یک فوتسال کشور ۲۴ شهریور در کرمان برگزار می شود

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار