استاندار خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون تورم با معیشت و درآمد مردم استان همخوانی ندارد، بنابراین، برطرف کردن این معضل اولویت اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به دنبال راه کار برای رفع مشکلات مردم باشند.

شجاعی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در زمینه چگونگی اجرای مصوبات سفر هیات دولت و جذب اعتبارات ارزیابی می‌شوند، افزود: انجام شدن مصوبات ملاک ارزیابی‌ها در پایان سال قرار می‌گیرد.

او به خالی بودن صندلی‌ها در دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار کرد: مرتبط نبودن بازار کار با رشته تحصیلی آسیب زا است، اگر رشته‌هایی که دارای بازار کار مناسب هستند ایجاد نشود توسعه استان نیز معنی دار نخواهد بود.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: باید کاری کرد که سرمایه گذاران خارجی و داخلی در این استان سرمایه گذاری کنند و از این پس مدیران در نشست‌های شورای برنامه ریزی همچنین از میزان جذب سرمایه‌های سرمایه گذاران گزارش ارائه دهند.

شجاعی به ساخت یادمان‌های شهدا در سطح استان نیز اشاره کرد و افزود: مسئولان مربوطه باید تا ۲۰ شهریور ماه اقدامات انجام شده در این زمینه را گزارش دهند.
انتهای پیام/ ر

استاندار خراسان شمالی بر رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.