سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: تیم ما در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، میزبان زغال سنگ طبس است که ما به دنبال کسب اولین پیروزی خود هستیم.

قاسم شعبان پور سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پیش از بازی با تیم زغال سنگ طبس ، گفت: در دیدار خانگی با  تیم زغال سنگ طبس نیاز به برد و کسب دو امتیاز داریم.

او ادامه داد: تمرینات خوبی برای بازی با زغال سنگ طبس داشتیم، بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند و برای بازی عصر جمعه بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: تیم هندبال زغال سنگ طبس امسال پا در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور گذاشته که آن‌ها نیز در پی کسب نخستین پیروزی خود هستند.

شعبان پور افزود: تیم هندبال سبزوار در دو دیدار گذشته مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ستارگان دشتستان تن به شکست داده که این موضوع نیاز ما به برد مقابل حریف را بیش از پیش کرده است.
 


سالن برازجان شرایط برگزاری مسابقه هندبال را نداشت

 

او با اشاره به دیدار هفته گذشته این تیم با ستارگان دشتستان ادامه داد: فدراسیون هندبال باید به شرایط تیم‌ها برای صدور مجوز میزبانی توجه نماید، سالن برازجان شرایط برگزاری مسابقه هندبال را نداشت و بازی باید به علت گرما سالن و شرجی بودن تعطیل می‌شد.

سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: مسئولان فدراسیون هندبال مصلحت اندیشی می‌کنند و در شرایطی که سالن برازجان شرایط برگزاری مسابقه را نداشت اصرار به برگزاری آن داشتند به طوری که بازی یک و نیم ساعت هندبال ۲ ساعت و ۵۰ دقیقه طول کشید.

شعبانپور افزود: از فدراسیون هندبال انتظار می‌رود شرایط ایده‌ آلی را برای برگزاری رقابت‌ها لیگ‌برتر هندبال فراهم کند.

او با اشاره به رای کمیته انضباطی هندبال که نتیجه بازی ستارگان دشتستان و ذوب آهن را تغییر داد، تصریح کرد: این رای خلاف دستورات فدراسیون آسیا و بدعت بدی بود.

سرمربی تیم هندبال سربداران سبزوار گفت: این دیدار در هفته نخست لیگ هندبال با اعلام پنالتی به سود ذوب آهن در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ به نفع این تیم پایان یافته بود داوران نتیجه این دیدار را امضا و جدول بسته شد، اما پس از برگزاری نشست کمیته انضباطی درباره رسیدگی به حوادث رخ داده در این دیدار، در نهایت بر مبنای استدلال کمیته انضباطی نتیجه این بازی ۳۰ بر ۳۰ اعلام شد.

سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم در دو گروه پنج و شش تیمی برگزار می‌شود و تیم هندبال سربداران سبزوار در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، زغال سنگ طبس، زاگرس اسلام آباد، ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان رقابت می‌کند.
 
انتهای پیام// م.ژ
 

سربداران سبزوار در جستجوی اولین امتیاز در لیگ برتر هندبال

برچسب ها: هندبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.