در پنجمین روز از هفته دولت، اولین زمین چمن مصنوعی خوشاب با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی را افتتاح شد.

افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی در خوشاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، در پنجمین روز از هفته دولت فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی طی مراسمی همراه با فرماندار و امام جمعه شهرستان خوشاب و به اتفاق روسای ادارات و جمعی از ورزشکاران، اولین چمن مصنوعی شهرستان خوشاب را در شهر سلطان آباد مرکز خوشاب افتتاح کرد.

او در این مراسم تصریح کرد: احداث زمین‌های چمن مصنوعی به دلیل زود بازده بودن در اولویت کاری ما قرار دارد که به دلیل محدود بودن اعتبارات استان اولویت کار با پروژه‌های نیمه تمام است که بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه برای این پروژه‌ها نیاز خواهیم داشت.

 مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه احداث پروژه‌های ورزشی یک موج شادی در بین مردم به راه می‌اندازد گفت: با توکل بر خدا و همکاری مردم و مسئولین ۵۰ پروژه تا انتهای امسال در سطح استان افتتاح خواهد شد و ۵۰ پروژه هم تا آخر سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فتاحی با قول احداث دو زمین چمن مصنوعی دیگر در خوشاب افزود: احداث پروژه‌های ورزشی نیازمند کمک خیرین و مردم است که باید حداقل ۵۰ درصد پروژه را شروع کرده باشند تا ما بتوانیم برای اتمام کار بودجه اختصاص بدهیم.

حسن ابارشی فرماندار خوشاب گفت: رویکرد ما در ستاد اوقات فراغت شهرستان علاوه بر بحث سالم سازی و شور و نشاط و امید آفرینی، مقوله مهارت‌آموزی و کارآفرینی عزیزان هم است، که بانوان خلاق شهرستان با برپایی این نمایشگاه دستاوردها، به خوبی ثابت کردند که شهرستان خوشاب پتانسیل بالایی در بحث تولیدات باکیفیت و صنایع دستی و آموزش مهارت آموزان را داراست.

او با تقدیر و تشکر از تمام دست اندرکاران نمایشگاه تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که این گونه کلاس‌های آموزشی و مهارت آموزی در تمام ایام سال برقرار باشد تا هم اشتغال زایی بانوان را شاهد باشیم و هم استعداد‌های بیشتری را شکوفا کنیم.

انتهای پیام//ج.ر
 
 

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های ستاد اوقات فراغت بانوان خوشاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.