مدیرکل استاندارد ایلام گفت:طرح ساماندهی تجهیزات بازی غیراستاندارد در سطح استان همچنان ادامه دارد.

طرح ساماندهی تجهیزات بازی غیراستاندارد در استان ایلام مهناز همتی مدیرکل استاندارد ایلام در گفت و گو باخبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با توجه به آسیب پذیری کودکان در هنگام استفاده از تجهیزات شهربازی و پارک های بازی که گاها" منجر به وقوع حوادث غیر قابل جبران می گردد این اداره کل، پس از تذکر و اخطارهای قانونی لازم، طرح ساماندهی تجهیزات بازی غیراستاندارد در سطح استان را از اواخر تیرماه آغاز نموده است.

 او اضافه کرد: در این راستا عدم تمکین و توجه یکی از مالکین و بهره برداران تجهیزات بازی غیر استاندارد به استانداردسازی و ضوابط مربوطه موجب دستور دستگیری فرد خاطی توسط قاضی دادگاه گردید.

همتی در ادامه اظهار کرد: این اداره کل به تمامی بهره برداران تجهیزات بازی غیر استاندارد در سطح استان اعلام نموده که هر چه سریعتر در راستای رفع عیوب تجهیزات بازی اقدامات لازم را به عمل آورند.

مدیرکل استاندارد ایلام در پایان  یاداور شد: در صورت عدم استانداردسازی تجهیزات و وسایل بازی، این اداره کل طبق قانون، نسبت به پلمپ و جمع آوری وسایل بازی اقدام و با متخلفین برخورد می نماید.

انتهای پیام/با

چتر همواره گسترده قانون در حمایت از ضوابط

برچسب ها: استاندارد ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.