مراسم تجلیل از برگزیدگان وهنرمندان کهگیلویه بویراحمد درجشنواره تولیدات مراکز استان‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئوف مدیر کل صدا وسیمای مرکز استان در این مراسم با اشاره به اینکه سرمایه‌های انسانی زیاد وموفقی در کهگیلویه بویراحمد وجود دارد گفت:در بیست ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها که در خراسان شمالی برگزار شد ۵۸ اثر از مرکز کهگیلویه بویراحمد به مرحله داوری راه یافت که از این میان یک تندیس ۱۴ دیپلم افتخار و ۳ لوح سپاس در قسمت‌های مختلف موسیقی-مستند-رادیو-خبروفضای مجازی وپژوهش به هنرمندان مرکز کهگیلویه بویراحمد تعلق گرفت.
 رئوف افزود:تلاش می‌شود تا با برنامه ریزی مناسب در جشنواره بعدی صدا وسیمای استان کهگیلویه ویراحمد به عنوان پدیده معرفی شود. 
فاطمی رییس مرکز سیمای استان‌ها هم در این آیین با اشاره به درخشش هنرمندان صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد گفت:برنامه سازان خوش ذوفق وموفقی درصدا وسیمای مرکز این استان وجود دارد که با عزم و همت مضاعف می‌توانند این موفقیت‌ها را دوچندان کنند.
اقای فاطمی گفت:استان کهگیلویه بویراحمد نسب به جمعیت استانی کوچک وجوان است، اما صدا وسیمای آن توانسته با همت مدیر وهنرمندان توانمندی که دارد در بیست دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها میان ۱۰ هزار آثار به خوبی بدرخشد که این جای تقدیدر دارد.
او افزود:هنرمندان این مرکز باید آثاری تولید کنند که در شبکه‌های سراسری دیده شود چرا که این آثار می‌توانند شانس بیشتری برای موفقیت در جشنواره‌ها داشته باشند. 
در پایان این جشنواره از هنرمندانی که آثار خود را به بیست دومین جشنواراه تولیدات مراکز استان‌ها که در خراسان شمالی برگزار شده ارسال کرده بودند تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ط

برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان استان در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.