استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون رئیس جمهور با اهدای لوح سپاس به مدیرکل شبکه استانی دنا روز صدا وسیما را گرامی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون رئیس جمهور با اهدای لوح سپاس به مدیرکل شبکه استانی دنا روز صدا وسیما را گرامی داشت

در پیام حسین کلانتر خطاب به امیر رئوف مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

خداوند قادر منّان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی را ارزانی فرمود که همواره با عزمی راسخ در پرتوی از صداقت و تبلوری از مشارکت و بارقه هایی از مسئولیت پذیری با رویکرد آفریدن فرداهایی بهتر و برتر در عرصه های مختلف تلاش می کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: آگاهي بخشي، اميد آفريني و اطلاع رساني به موقع از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از سوي رسانه استاني به مردم شريف استان کهگیلویه و بویراحمد جز با همكاري شبانه روزي و احساس مسئوليت پذیری مديران و همکاران سختكوش و لايق شما در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد امكان پذير نبود.

بدینوسیله نهم مرداد ماه که به نام روز صدا و سیمای جمهوری اسلامی نامگذاری شده است را به شما و تمامی همکارانتان در شبکه دنا تبریک عرض می کنم.

توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند منان خواستارم.
حسین کلانتر
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

 انتهای پیام/غ

گرامیداشت روز صدا و سیما با اهدای لوح تقدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.