عذر خواهی اپل به دلیل ضبط مکالمه کاربران با سیری

شرکت اپل به دلیل ضبط شدن مکالمه کاربران هنگام گفت‌وگو با دستیار صوتی سیری، از کاربران دستگاه‌های این شرکت عذر خواهی کرد.

عذر خواهی اپل به دلیل ضبط مکالمه کاربران با سیریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل به تازگی اعلام کرد که از کاربران دستگاه‌های این شرکت به دلیل شنیده شدن مکالمات ضبط شده آن‌ها با دستیار صوتی سیری، توسط پیمانکاران این شرکت، معذرت خواهی کرد. شرکت اپل همچنین اعلام کرد که این پیمانکاران به طور کامل مورد تائید شرکت اپل هستند و این افراد هرگز از مکالمات کاربران سوءاستفاده نخواهند کرد. شرکت اپل در گذشته اعلام کرده بود تنها مکالمات افرادی از طریق سیری ضبط خواهند شد که کاربر اجازه ضبط مکالمات را داده باشد و در متن عذر خواهی جدید خود نیز مجددا این موضوع را تاکید کرد.

شرکت مرکزی اپل که در Cupertino مستقر است در ماه جاری اعلام کرده بود که فرآیند ضبط کردن مکالمات کاربران به طور موقت لغو خواهد شد تا مشخص شود که آیا لغو شدن این مکالمات روی بهبود دستیار صوتی اپل تاثیر خواهد گذاشت یا اینکه استفاده از این مکالمات هیچ تاثیری در روند ارتقاء دستیار صوتی اپل نخواهد داشت.

عذر خواهی اپل به دلیل ضبط مکالمه کاربران با سیری

روز گذشته اما شرکت اپل اعلام کرد که ضبط شدن مکالمات کاربران تاثیر بسیار مهمی در روند بهبود سیری خواهد داشت و قرار است مجددا از مکالمات کاربران استفاده شود اما این اتفاق تنها با دادن مجوز از سوی کاربر به دستیار صوتی سیری خواهد افتاد. همچنین مدیر این شرکت اعلام کرد که استفاده از مکالمات کاربران هرگز هدف ما نبوده است و در حال حاضر ملزم به استفاده از آن‌ها هستیم که به همین دلیل از کاربران عذر خواهی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: قطع شدن مجدد سرویس Xbox Live 


در حال حاضر هنوز مشخص نیست که شرکت اپل به چه صورت از کاربران جهت ضبط شدن مکالمه آن‌ها اجازه خواهد گرفت؛ اما می‌تواند حدس زد گرفتن مجوز برای ضبط مکالمه، مانند گرفن مجوز برنامه‌های شخص ثالث هنگام نصب روی دستکاه‌های IOS خواهد بود.

انتهای پیام/

اپل به دلیل ضبط صدای کاربران هنگام مکالمه با سیری عذر خواهی می‌کند‌‌

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار