۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۶ شهریور)

فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته به ما نشان می‌دهد که باید تبلیغ ردمی ۸ بسیار برای کاربران جذاب بوده باشد، زیرا این گوشی در فهرست امروز ما حضور دارد.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۶ شهریور)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باز هم هفته‌ای دیگر رسید و فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفت روز گذشته آماده شد. این هفته، سامسونگ و ریلمی هر کدام دو گوشی جدید معرفی کردند و نسخه پریمیم آن‌ها نه تنها به فهرست این هفته راه پیدا کردند بلکه در بین سه گوشی اول قرار گرفتند.

گوشی‌های موجود فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته

گوشی گلکسی A50s اکنون با نشستن در مقام اول تاج پادشاهی را از گلکسی نوت ۱۰ پلاس گرفته و آن را روی سر خود نهاده است. گوشی که هفته پیش در این جایگاه قرار داشت اکنون در مقام چهام به سر می‌برد.

در این میان، گلکسی A50 را داریم که محبوبیت آن با مقایسه‌های چند جانبه با جانشینش و Realme 5 Pro که در حال شکل‌گیری یک تلفن جدی جذاب است، افزایش یافته است. ردمی نوت ۷ در رتبه پنجم قرار دارد و این در حالی است که سامسونگ گلکسی A70 دو رتبه سقوط کرده و در جایگاه ششم قرار دارد.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۸ مرداد)


در این میان شیائومی می A3 به فهرست این هفته بازگشته و در مقام ششم نشسته است. گوشی دیگر شیائومی با نام ردمی ۸ در مقام هشتم قرار دارد و هنوز هم معرفی نشده است. به نظر می‌رسد تیزر تبلیغاتی این محصول توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند زیرا اکنون این دستگاه بین گوشی‌های پرطرفدار این هفته قرار دارد. در انتهای این فهرست دو گوشی گلکسی A20 و A30 قرار دارند که به ترتیب آن را کامل می‌کنند.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند:

دیگر در این فهرست اسامی گوشی‌های اچ‌تی‌سی Wildfire X، شیائومی می 9T پرو و گلکسی A90 به چشم نمی‌خورد زیرا آن‌ها حذف شده‌‌اند. حتی گوشی تازه معرفی شده سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۱۰ نیز در هفته جاری به این فهرست راه نیافته است. در ادامه فهرست تصویری پرطرفدارترین‌های هفته را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۶ شهریور)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۶ شهریور)

انتهای پیام/

پرطرفدارترین گوشی‌های هفته

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار