فلسفه طراحی لوگو شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان چیست؟ +اینفوگرافیک

اینفوگرافیکی در خصوص فلسفه طراحی نشان خودروسازان مطرح جهان را مشاهده می‌کنید.

فلسفه طراحی لوگو خودروسازان مطرح جهان چیست؟ +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر‌ کدام از ما هنگامی که نام یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان را می‌شنویم، چنانچه آن کمپانی دارای لوگویی شیک و منحصر به فرد باشد، به سرعت طرح و یا به اصطلاح لوگوی آن در ذهنمان نقش می‌بندد.

باید در نظر داشت زمانی که یک شرکت، نشانی را برای ثبت بر روی خودروهایش طراحی کرده، اگر آن نشان دارای ابعاد مختلفی از قبیل جذابیت، زیبایی و منحصر‌به‌فردی نباشد، نباید از مردم انتظار داشته باشد که نام و لوگوی آن شرکت در ذهن‌شان ثبت و ضبط شود.


بیشتر بخوانید:  وسایل نقلیه الکتریکی تویوتا، میزبان المپیک ۲۰۲۰ توکیو


در ادامه اینفوگرافیکی در خصوص فلسفه طراحی نشان خودروسازان مطرح جهان را مشاهده می‌کنید:

فلسفه طراحی لوگو شرکت‌های بزرگ خودروسازی جهان چیست؟ +اینفوگرافیک
 

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیوان ایمانی
۱۰:۵۹ ۱۰ دی ۱۴۰۲
سلام، ممنونم از مقاله خوبتون
من برای کسب و کارم در استودیو مونس خواه طراحی لوگو و هویت بصری سفارش دادم
آخرین اخبار