انتشار شایعاتی گسترده مبنی بر کیفیت فوق‌العاده دوربین گلکسی S11

چند نفر از تحلیل‌کنندگان دنیای فناوری به طرفداران سامسونگ توصیه کرده‌اند که اگر به دوربین گوشی اهمیت می‌دهند تا رونمایی گلکسی S11 صبر داشته باشند.

طرفداران سامسونگ تا رسیدن گلکسی S11 دست نگه دارندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ حدودا دو هفته پیش گوشی جدید خود را با نام گلکسی Note 10 رونمایی کرد. این دستگاه از سوی افراد زیادی مورد توجه قرار گرفت. اما مثل این که عده‌ای می‌گویند باید برای خرید این دستگاه دست نگه‌ داشت زیرا یک گوشی بهتر در راه است. 

یک بار دیگر، یکی از افرادی که در فاش کردن اطلاعات گوشی‌های هوشمند پیش از معرفی شهرت دارد، به طرفداران این شرکت توصیه کرده‌ است که تا رونمایی گلکسی S11 صبر داشته باشند زیرا در این دستگاه دوربین بسیار پیشرفته خواهد کرد. یکی دیگر از تحلیلگران نیز گفته است که فیلم‌برداری و عکس‌برداری با تلفن همراه پس از گلکسی S11 به مرحله نوینی می‌رسد که تاکنون کسی آن را ندیده است.

موارد اضافه شده به دوربین گلکسی S11

ممکن است دوربین موجود در گلکسی S11 دارای وضوح بالاتر، دیافراگم متغیر، سنسور اضافی ToF و مراحل زوم بیشتر است. این ها همه مواردی است که تاکنون در مورد دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ شنیده‌ایم. در ادامه یکی از توئیت منتشر شده درباره دوربین این گوشی را مشاهده می‌کنید:

طرفداران سامسونگ تا رسیدن گلکسی S11 دست نگه دارند

ترجمه متن:
دوربین گوشی S11 چیزی را با خود به همراه می‌آورد که تا کنون دیده نشده است. طرفداران سامسونگ، اگر به دوربین اهمیت می‌دهید، از نوت ۱۰ صرف نظر کنید.


بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره گوشی گلکسی نوت ۱۰ بدانید +تصاویر


طرفداران سامسونگ تا رسیدن گلکسی S11 دست نگه دارند

مشخصات و ویژگی‌های دوربین گلکسی S11

از جدیدترین شایعه درباره دوربین این گوشی یعنی دیافراگم متغیر چند مرحله‌ای شروع می‌کنیم. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد دریچه دیافراگم f/1.5 و f/24 پرچمدار فعلی خود را با یک نسخه بهتر جایگزین کند. متاسفانه لنز سه‌دیافراگمی که منتظرش بودیم با گلکسی Note 10 عرضه نشد در نتیجه احتمالا آن را در گلکسی S11 خواهیم دید. حتی ممکن است دوربین این گوشی دارای یک قابلیت جدید به نام لنز دیافراگم مایع باشد. این‌ قابلیت، لنزهای چند عنصر ثابت فعلی را با مدل‌های "مایع" ترکیب می‌‌کند که می‌توانند در صورت نیاز به تغییرات بسیار سریع در نقاط کانونی، انحنای کروی آن‌ها را تغییر دهند.

انتهای پیام/

دوربین گلکسی S11 تصویربرداری را به یک مرحله جدید می‌برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار