انتشار اطلاعات جدید بازی Death Stranding

در مراسم Gamescom امسال، تریلر جدید و ناگهانی از بازی Death Stranding نمایش داده شد.

انتشار اطلاعات جدید بازی Death Strandingبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Death Stranding را می‌توان مرموز ترین عنوان رایانه‌ای ساخته شده تاکنون نامید چرا که سازنده این بازی سعی کرده بود تا جایی که امکان دارد کمترین اطلاعات از آن را منتشر کند. یکی از عناوینی بود که در مراسم Gamescom 2019 حضور داشت و در این مراسم اطلاعات زیادی هم از آن منتشر شد، بازی  Death Stranding بود. در این مراسم اطلاعاتی از بازی مذکور منتشر شد که هرگز انتظار نمی‌رفت سازنده آن این اطلاعات را منتشر کند. یکی از این اطلاعات، نمایش شخصیت جدید در این بازی بود که این شخصیت یکی از بازیگران بسیار محبوب سینمای هالیود بود و در این بازی نیز نقشی بسیار مهم دارد.

انتشار اطلاعات جدید بازی Death Stranding

همچنین به تازگی اخباری از مراسم مذکور منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازی علاوه بر اطلاعات منتشر شده از آن، با نمایش تریلری پشت درب‌های بسته همراه بوده که در این تریلر شخصیت‌های Mama و Deadman به طور کامل نشان داده شده‌اند. این تریلر به طور کاملا ناگهانی و پشت درب‌های بسته نمایش داده شد که یکی از حضار با تلفن همراه خود از این تریلر فیلمی ضبط کرده و در فضای مجازی منتشر کرد.

در این تریلر دو شخصیت Amelie و Die Hardman حضور داشتند و همچنین برخی از ماموریت‌های سم اعلام شدند. بر اساس این تریلر سم نمی‌خواهد ماموریت خود را بر عهده بگیرد که علت آن هم عدم تمایل به درگیری با سازمان‌های موجود در بازی است. با وجود انتشار اطلاعات اخیر از این بازی، اما هنوز هم ابهامات زیادی در ذهن کاربران وجود دارد که کوجیما حرفی از آن نزده است و احتمالا باید تا مراسم سپتامبر توکیو یا عرضه انحصاری این بازی برای کنسول PS4 در ۸ نوامبر صبر کرد.

انتهای پیام/

اطلاعات منتشر شده از تریلر جدید فاش شده از بازی Death Stranding

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار