معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه از افتخارآفرینی دانش‌آموزان کرمانشاهی در پنجمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا بسامی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص برگزاری پنجمین مرحله جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی ۹۷/۹۸ گفت : این جشنواره در سه مرحله (مدرسه – منطقه – استان) و در محور‌های شش‌گانه (زبان و ادبیات فارسی، پژوهش، زبان انگلیسی، دست سازه، بازارچه درس کاروفناوری، مسابقات آزمایشگاه) برگزار شد.

او گفت : مهمترین اهداف برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی عبارت‌اند از: هویت‌یابی دانش‌آموزان در دانش مهارتی، عملیاتی کردن آموخته‌های دانش‌آموزان در زندگی واقعی و تقویت کار تیمی و گروهی، سوق دادن دانش‌آموزان به سمت گفتگو و پژوهش، بالابردن اعتماد به نفس و خارج کردن دانش‌آموزان از حافظه محوری.

این مقام مسؤول گفت: دانش‌آموزان کرمانشاهی توانستند در محور زبان و ادبیات فارسی به رتبه اول و محور‌های زبان انگلیسی، دست سازه، بازارچه‌های کسب و کار و پژوهش به رتبه دوم و محور فعالیت‌های آزمایشگاهی به رتبه سوم دست‌یابند.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نوجوان خوارزمی

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.