مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در هفته دولت ۲۴ مدرسه با ۱۳۹ کلاس و زیربنای ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با حدود ۴۶ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

افتتاح ۱۳۹ کلاس درس در هفته دولتبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مرزبان نظری با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون، تعداد ۲۷۴ پروژه آموزشی، ورزشی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با یک هزار و ۲۱۷ کلاس درس احداث، تخریب و بازسازی، تکمیل و مقاوم سازی شد و به بهره برداری رسیده است.

نظری ادامه داد: همچنین از سال ۹۲ تاکنون، تجهیزات آموزشی، کلاسی، اداری، ورزشی، کارگاهی، هوشمندسازی و ... با مبلغ بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال خریداری شده و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

به گفته  او، در بخش مرمت و نگهداری فضا‌های آموزشی و پرورشی بر اساس اعتبارات تخصیصی، از سال ۹۲ تاکنون تعمیرات اساسی ۹۶۹ مدرسه در سطح استان انجام شده و در بخش اصلاح و تامین سیستم‌های گرمایشی فضا‌های آموزشی از ابتدای شروع طرح تاکنون سیستم گرمایشی ۲ هزار و ۳۷۷ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال با سیستم حرارت مرکزی و بخاری تابشی استانداردسازی شده است.

نظری یادآور شد، از مجموع ۳۹ پروژه بنیاد برکت تاکنون ۳۸ پروژه با ۱۵۸ کلاس درس به بهره برداری رسیده است، و از سال ۸۹ تاکنون بابت تکمیل و احداث ۳۹ پروژه بالغ بر ۹۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد برکت اخذ شده است.

او ادامه داد: پس از وقوع زلزله ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ توسط موسسه بنیاد برکت ۴۰۵ میلیارد ریال اعتبار برای احداث ۱۶ پروژه در قالب ۲۲۵ کلاس درس اختصاص یافته که از این تعداد ۱۰ پروژه با ۱۴۴ کلاس درس در دست اجرا است و ۶ پروژه دیگر به علت تامین نشدن اعتبار عملیات اجرایی آن ها آغاز نشده است. از تعداد ۱۰ پروژه در دست اجرای بنیاد برکت در مهرماه سالجاری تعداد ۹ پروژه با ۱۲۹ کلاس درس به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای  پیام/ز

اجرای سیستم گرمایشی در ۲ هزار و ۳۷۷ مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.