رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: ستاد استقبال از دانشجویان روز سه شنبه ۵ شهریورماه ۱۳۹۸ برگزار گردید.

ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود تشکیل شدبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در راستای فراهم سازی رفاه و آسایش دانشجویان ورودی جدید و همچنین ایجاد فضایی مناسب برای دانشجویان و خانواده هایشان در ایام ثبت نام، ستاد استقبال از دانشجویان روز سه شنبه ۵ شهریورماه ۱۳۹۸ با حضور ریاست و مسئولین دانشگاه صنعتی کرمانشاه  برگزار گردید.

او  با اشاره به اهمیت برنامه ریزی فعالیت‌های مرتبط با استقبال از دانشجویان ورودی جدید افزود: اکنون وظیفه‌ی ماست که با تشکیل کمیته‌های لازم، تقسیم کار و پرهیز از موازی کاری و نهایتا ایجاد خاطره‌ای دلپذیر برای دانشجویان در بدو ورودشان به این دانشگاه کیفیت فرایند پذیرش دانشجو را درحد توان ارتقاء دهیم.

اختری در ادامه  سخنان خود ضمن تأکید بر اهمیت و ضرورت بررسی چگونگی استقبال شایسته از این عزیزان گفت: استقبال از دانشجویان ورودی جدید و آشنایی آنان با قوانین و مقررات دانشگاه و همچنین آماده سازی این دانشجویان جهت ورود به عرصه علم و دانش از اهم فعالیت‌های این ستاد است.

بنی اردلانی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه با بیان اینکه این ستاد بر اساس دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف خدمت‌رسانی و راهنمایی دانشجویان ورودی جدید تشکیل شده است افزود: راهنمایی، تأمین آرامش و رفاه دانشجویان جدیدالورود و تسهیل در امر ثبت‌نام آنان مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد می‌باشد.

او ضمن دسته بندی مهمترین تصمیمات و اقداماتی که باید برای ثبت نام از دانشجویان انجام شود گفت: ثبت نام حضوری دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مدت سه روز ۲۷، ۲۸ و ۳۰ شهریور ماه ۹۸ انجام می‌شود.

بنی اردلان خلاصه مصوبات ستاد استقبال را نیز به شرح ذیل اعلام کرد:

تدارک مکان مناسب برای دانشجویان و خانواده‌های ایشان در ایام ثبت نام
ایجاد غرفه‌های راهنمای دانشجو در سطح دانشکده‌ها و مشاوره تحصیلی به دانشجویان همراه با اهدای بسته فرهنگی
اردوی فرهنگی آموزشیایجاد پل ارتباطی با دانشجویان و خانواده‌های آنان از طریق کانال
برپایی غرفه‌های پذیرایی، فرهنگی و راهنمایی
نصب بنر خوش آمد گویی و راهنما
برگزاری مراسم معارفه دانشجویان ورودی جدید



انتهای  پیام/ز

 

برگزای مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.