بهره برداری و اجرای هشت طرح عمرانی در بخش‌های آب، راه، سلامت و مسکن روستایی همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور استاندار بوشهر در شهرستان تنگستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  با حضور استاندار بوشهر، ۱۲ واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در روستای کناربابایی، ساختمان مدیریت برق تنگستان به مساحت ۷۳۷ مترمربع با ۲۱ میلیارد ریال اعتبار، مرکز جامع خدمات سلامت روستای پهلوان کشی با زیربنای ۳۱۱ مترمربع و ۱۲میلیاردریال، بلوار آیت الله اخوان محمودی بندر محمد عامری با هزار و ۷۰۰ متر طول و ۲۰ میلیارد ریال و بوستان امید بوالخیربا ۶ هزار مترمربع وسعت و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید و اجرای طرح بهسازی محور اهرم - خائیز به طول ۱۲هزار و ۵۰۰ متر با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار، بهسازی و اصلاح تقاطع گادویی در محور اهرم به چغادک با ۴۵ میلیاردریال و مخزن هزار مترمکعبی بنه گز با ۷۲ میلیارد ریال برای آبرسانی به دو روستا با جمعیت سه هزار و ۷۵۰ نفردر تنگستان آغاز شد.

اردشیر مذکوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در مراسم افتتاح ساختمان مدیریت برق تنگستان گفت: امسال در شهرستان تنگستان، ۲۰ طرح برقرسانی با ۴۰میلیارد ریال اعتبار افتتاح و اجرای ۲۶ طرح با ۲۱ میلیارد ریال  اعتبار آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر نیز گفت: هر یک از خانه‌هایی که در روستای کنار بابایی به بهره‌برداری رسیده در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و با زیربنای ۶۵ مترمربع ساخته شده است.

حمید حیدری بریدی افزود: ۲۱۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی در ۳۶ روستا با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از طرح‌هایی است که در شهرستان تنگستان به بهره‌برداری رسیده و بهسازی و مقاوم سازی ۴۴۷ واحد مسکن روستایی نیز با ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در این شهرستان اجرا شده است.

استاندار بوشهر در مراسم بهره برداری و آغاز اجرای طرح‌های شهرستان تنگستان گفت: افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی در شهرستان‌ها موجب ایجاد امید و نشاط  بین مردم می‌شود.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: سرعت در اجرای طرح‌های افتتاح شده بیانگر همت بالای مسئولان و تلاش پیمانکاران است که با وجود مطالباتی که دارند اما همچنان پای کار هستند.

انتهای پیام/ک

افتتاح طرح‌های عمرانی با حضور استاندار بوشهر در شهرستان تنگستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.