مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ۸۵ درصد از خانوار‌های ساکن در ۵۰۶ روستای استان قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه ۸۵ درصد از خانوار‌های ساکن در ۵۰۶ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: در هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی به ۶ روستای دیگر استان با ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبارآغاز خواهد شد.

به گفته مفرد بوشهری، پارسال ۶۴ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۷۹۴ خانوار و با ۲۸۵ میلیارد ریال اعتبار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز قزوین از بهره برداری ۳۲ طرح گازرسانی شهری و روستایی در هفته دولت خبر داد و گفت: در حال حاضر همه ۲۵ شهر استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

او با اشاره به گازرسانی به واحد‌های صنعتی استان گفت: پارسال در حوزه صنعت ۲۲۳ واحد صنعتی به مشترکان این بخش افزوده شد و هم اکنون سه هزار و ۱۵۴ واحد تولیدی و صنعتی استان به شبکه سراسری گاز متصل هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: همچنین امسال در هفته دولت طرح گازرسانی به ۹۵ واحد صنعتی افتتاح می‌شود.

به گفته مفرد بوشهری، برای بهره مندی این تعداد واحد صنعتی از گاز طبیعی ۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

بوشهری اضافه کرد: شرکت گاز استان همچنین امسال عملیات اجرای لوله گذاری توزیع گاز در مناطق مختلف استان به طول ۱۲۲ کیلومتر را اجرایی کرده و طول شبکه لوله گذاری در سطح استان را نیز به بیش از هفت هزار کیلومتر رسانده است.

انتهای پیام/ک

۸۵ درصد از خانوار‌های روستایی قزوین از نعمت گاز برخوردار هستند

 

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.