فرماندارآوج از افتتاح ۷۵ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتبار‌ی بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در هفته دولت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  نصرت الله علیرضایی فرماندار آوج با اشاره به افتتاح ۷۵ طرح عمرانی و زیربنایی در این شهرستان در هفته دولت گفت: از این تعداد ۳۳ طرح از سوی دهیاری‌ها و مابقی از سوی دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و بخش خصوصی در شهرستان اجرا شده‌اند.

علیرضایی افزود: افتتاح ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط و گازرسانی به سه روستای شهرستان از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در هفته دولت است.

او ادامه داد:تن‌ها یک روستای بدون گاز به نام بی آب در سطح شهرستان باقی مانده است که کلنگ گازرسانی به آن در هفته دولت برزمین زده خواهد شد.

فرماندار آوج اضافه کرد: تنها روستای فاقد برق شهرستان آوج به نام روستای کاروانسرا نیز در هفته دولت برقدار می‌شود.

او گفت: از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در این شهرستان نیز طرح پل معلق بر روی رودخانه شاهدره با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار است که با حضور استاندار قزوین به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه آبخیزداری ۶۰ میلیارد ریال طرح، در حوزه صنعت برق ۹ طرح، در حوزه جهاد کشاورزی ۲ طرح تجمیع اراضی با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار و در حوزه آبفای روستایی ۲ طرح در این هفته افتتاح می شود و همچنین سه دستگاه مسکن نیز به مددجویان کمیته امداد تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

بهره برداری ۷۵ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتبار‌ی بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در آوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.