اردوی شهید بهنام محمدی با حضور دانش آموزان پسر و دختر ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان کرمان در اردوگاه شهید باهنر ماهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی افتخاری مسئول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول شهرستان کرمان گفت: طرح شهید بهنام محمدی در کرمان با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان و ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص)کرمان در دو اردوی مجزا به مدت دو روز برای دختران و دو روز برای پسران در حال برگزاری است.

افتخاری افزود: در طول این مدت دانش آموزان در برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و معرفتی شرکت می‌کنند.

او گفت: در این طرح ۱۷۵ نفر دانش آموز دختر شرکت کردند که امروز به پایان رسید و اردوی پسران نیز با حضور ۱۵۳ نفر از امروز به مدت دو روز برگزارمی شود.

افتخاری با بیان اینکه طرح شهید بهنام محمدی با هدف ارتقای پرورش نوجوانان و گروه‌های دانش آموزی طراحی شده است افزود:برنامه این طرح به شکلی است که پیوند بین مدرسه، مسجد و خانه برقرار شده است.

او از جمله اهداف این طرح را ارتقاء روحیه مشارکت اجتماعی دانش آموزان و آشنا شدن آن‌ها با کار‌های سازمانی و تشکیلاتی عنوان کرد.

مسئول بازرسی ناحیه مقاومت حضرت رسول گفت: با برنامه ریزی‌هایی که در زمینه معرفتی و فرهنگی انجام می‌شود یک رشد معرفتی و اعتقادی هم برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است که در کنار این برنامه موضوع‌های علمی و مهارتی هم در قالب مسابقات برای دانش آموزان انجام می‌شود.
انتهای پیام/ی

رشد معرفتی دانش آموزان در قالب اردوی شهید بهنام محمدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار