وزارت خارجه لبنان اعلام کرد در پی تجاوز پهپادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی به حریم این کشور، از تل‌آویو به شورای امنیت شکایت می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت خارجه لبنان اعلام کرد از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت شکایت می‌کند.

این وزارت‌خانه اعلام کرد: به سبب اقدام خطرناک اسرائیل در نقض حاکمیت لبنان به شورای امنیت سازمان ملل متحد شکایت خواهیم کرد.

فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه اعلام کرد: امروز دو فروند پهپاد وابسته به دشمن اسرائیلی با نقض حریم هوایی لبنان وارد منطقه معوض-حی ماضی در ضاحیه جنوبی بیروت شدند. نخستین پهپاد سرنگون شد و دومین پهپاد نیز در آسمان منفجر شد که صرفا خسارت‌هایی مالی بجای گذاشت.

در پی این حادثه نیرو‌های ارتش سریعا وارد عمل شدند و محل سقوط دو پهپاد را محاصره و تدابیر لازم را اتخاذ کردند و پلیس نظامی نیز با نظارت دستگاه قضایی تحقیقات در این خصوص را آغاز کرد.

در همین حال، محمد عفیف، مسئول روابط عمومی جنبش حزب‌الله لبنان، در مصاحبه با شبکه العالم اعلام کرد: لاشه یکی از دو پهپاد رژیم صهیونیستی که در منطقه ضاحیه در جنوب لبنان سقوط کردند برای تحلیل اطلاعاتی در اختیار این جنبش قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار