سرپرست فرمانداری ویژه جهرم؛

بهره برداری از ۷۹ طرح عمرانی در شهرستان جهرم

۷۹ طرح عمرانی با اعتبار ۱۷۲ میلیارد و ۸۸۴ میلیون تومان در هفته دولت در شهرستان جهرم، افتتاح خواهد شد.

بهره برداری از ۷۹ طرح عمرانی در شهرستان جهرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شفیعیان با اعلام این خبر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را تبیین و فرمودند انقلاب وارد مرحله دوم خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی شده است، ما نیز باید خدمات را به مردم معرفی کنیم.

او افزود: در این راستا وظیفه همه مسئولان است که در یک فضایی که پمپاژ یاس و ناامیدی در فضای جامعه توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال رخ دادن است از هیچ تلاشی فرو گذار نباشیم و تلاش کنیم تا امید را در دل مردم زنده نگه داریم و باید در این راه، تلاش انقلابی و جهادگونه داشته باشیم.

شفیعیان با بیان اینکه در هفته دولت با برنامه ریزی‌های به عمل آمده، سعی بر آن شده است که تا بتوانیم مردم را امیدوارتر کنیم، عنوان کرد: خدماتی که در سال‌های اخیر در شهرستان ارائه شده خدمات دولت تدبیر و امید و نظام در قالب کلیپ‌های صوتی و تصویری را برای مردم بازگو نماییم و این هفته را مغتنم می‌شماریم تا بتوانیم بخشی از وظایفی که به انقلاب و کشورمان را داریم، ادا کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم ابراز داشت: امسال در هفته دولت ۷۹ پروژه قابل افتتاح با اعتباری معادل ۱۷۳ میلیارد تومان اتفاقات خوبی را برای مردم به ارمغان خواهد آورد و خدمات جدیدی را به مردم ارائه خواهیم کرد.

او ادامه داد: در حوزه اقتصادی شهرستان جهرم می‌توان به پیشرفت قابل توجه منطقه ویژه اقتصادی به عنوان نقطه روشن اشاره نمود که تاکنون پیشرفت خوبی داشته است.

شفیعیان در این خصوص اضافه نمود: در حال حاضر ۷۰ هکتار از منطقه ویژه اقتصادی آماده سازی شده است که موضوع بندر خشک و ایستگاه راه آهن در همین منطقه به صورت جدی پیگیری شده است و می‌تواند شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری فراهم کند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم در خصوص فرودگاه جهرم، بیان داشت: توسعه باند و احداث ترمینال فرودگاه در راستای ارتقای خدمات رفاهی برای مسافران و بهره مندی بهتر از خدمات فرودگاه از بعد اقتصادی در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: در حوزه گیاهان دارویی حدود ۱۳۰ هکتار زیر سطح کشت است که امیدواریم در حوزه بازاریابی آن نیز بتوانیم موفقیت‌هایی کسب کنیم و در تلاش هستیم که ۲۰ هکتار زمین را به مجموعه شهرک صنعتی اضافه نماییم و بتوانیم ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کنیم همچنین کارگروه رفع موانع تولید به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می‌کند و با تمام توان در تلاش هستیم اشتغال موجود را حفظ و توسعه دهیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم با اذعان اینکه بزرگراه جهرم به شیراز رو به پایان است، ادامه داد: ۳ قطعه جاده جهرم به لار با توجه به حادثه خیز بودن آن در حال انجام است و بزرگراه جاده جهرم به قیر هم اکنون در حال اجرا است.

شفیعیان از پیشرفت بالای ۷۵ درصدی بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی خبرداد.

او در ادامه بیان داشت: در زمینه علمی کردن کشاورزی و استفاده از فناوری‌های نوین، پیگیری‌هایی در مورد صرفه جویی در منابع آب به عمل آمده که در چندین باغ طرح آبیاری هوشمند انجام شده و امیدواریم نسبت به گسترش آن توفیقاتی حاصل گردد.
انتهای پیام/م

افتتاح ۷۹ طرح عمرانی در هفته دولت در شهرستان جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار