فرماندار داراب گفت: همزمان با هفته دولت ۴۸ طرح عمرانی و اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان داراب به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مظفری فرماندار داراب در نخستین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح طرح بهسازی روستای ده‌خیر سفلی بیان کرد: بهره‌برداری از ۴۸ طرح عمرانی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان و کلنگ‌زنی دو طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۲۷میلیارد تومان انجام می‌شود.

او با بیان اینکه اعتبارات هزینه شده در مقایسه با دوره‌های پیشین، کم‌نظیر و در برخی موارد بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: طرح بهسازی روستای ده‌خیر سفلی شامل چهار هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان است که۷۰۶ خانوار از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

مظفری ادامه داد: بهره‌برداری از هفت هزار مترمربع آسفالت معابر شهرک غدیر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های گشایش یافته است که ۴۰۵خانوار را بهره‌مند می‌سازد.

فرماندار داراب اضافه کرد: در مجموع ۱۰ طرح توسعه روستایی و محرومیت‌زدایی در سطح روستا‌های شهرستان به ارزش ۵ میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان و برخورداری ۴ هزار و ۶۸۵ خانوار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

او، اظهار کرد: دو طرح نوسازی و تجهیز مدارس روستایی نیز در مهرماه امسال با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ت

افتتاح طرح‌های عمرانی در داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار