بازی Need for Speed Heat احتیاجی به اینترنت پایدار ندارد

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است که عنوان Need for Speed Heat برای اجرا در حالت آنلاین احتیاجی به اتصال مداوم به اینترنت نخواهد داشت.

بازی Need for Speed Heat احتیاج به اینترنت پایدار نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین بسیار پر طرفدار سبک شبیه‌سازی رانندگی که از گذشته طرفداران بسیار زیادی داشته و نسخه‌های متنوع و تحسین شده‌ای از آن منتشر شده، بازی Need For Speed است. از این عنوان تاکنون نسخه‌های متنوعی توسط شرکت الکترونیک آرتز عرضه شده که هر کدام از آن‌ها روایتگر داستان و محتوایی جدید است. آخرین نسخه منتشر شده از مجموعه NFS مربوط به سال ۲۰۱۷ می‌شود که این نسخه Payback نام داشت و برخلاف سایر نسخه‌های عرضه شده از مجموعه Need For Speed نتوانست نظر منتقدان و گیمر‌ها را به خود جلب کند و تحلیل گران نظرات منفی بسیار زیادی را به این بازی وارد کردند.

اما شرکت الکترونیک آرتز کمتر از یک ماه پیش از نسخه جدید این مجموعه که Need for Speed Heat نام دارد پرده‌برداری کرد و از این بازی تریلری را به نمایش گذاشت. این نسخه از مجموعه نیز مانند چند نسخه قبلی، دارای بخش آنلاین است و گیمر‌ها در این بخش می‌توانند به صورت زنده با یکدیگر به اجرای عناوین بپردازند. اما ظاهرا این بازی مانند بیشتر عناوین آنلاین احتیاجی به اتصال مداوم اینترنت یا اینترنت پایدار نخواهد داشت.

بازی Need for Speed Heat احتیاج به اینترنت پایدار ندارد

این بازی از نقشه آفلاین در هنگام اجرای بازی در بخش آنلاین استفاده می‌کند و تنها اینترنتی که از کاربر مصرف خواهد شد مربوط به موقعیت جغرافیایی گیمرها است که هر چند ثانیه یکبار به سرور بازی ارسال خواهد شد و به صورت متن خواهد بود، با این روش مصرف اینترنت، تقریبا نزدیک به صفر خواهد بود.


بیشتر بخوانید: بازی Need for Speed Heat سبکی کاملا جدید خواهد داشت


فعلا نمی‌توان درباره میزان مصرف این بازی به طور قطعی نظر داد و باید تا زمان عرضه رسمی آن در ۸ نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتظر ماند.

انتهای پیام/

مصرف پایین اینترنت در بازی Need for Speed Heat

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد نظری
۰۲:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
من میخواستم nfs heat onlineبازی کنم ولی اشتراکEAمیخواست میشه بگید باید چیکار کنم ؟؟؟
یا چجوری اشتراک EAدریافت کنم؟؟
آخرین اخبار