خبرهای خوش برای طرفداران Xbox در همایش سالانه X019

مایکروسافت با برنامه‌ریزی دقیق برای همایش جهانی X019 قصد دارد طرفداران کنسول بازی ایکس‌باکس را غافلگیر کند.

خبرهای خوش برای طرفداران Xbox در X019به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل بازاریابی شرکت مایکروسافت به تازگی از برنامه‌های غافلگیر کننده این شرکت برای همایش X019 سال جاری میلادی در شهر لندن خبر داده است و گفت: "ما مطالب جذابی زیادی در ارتباط با کنسول بازی Xbox برای طرفداران و عاشقان گیم در نظر گرفته‌ایم و مطمئنا مایکروسافت کاربران کنسول بازی خود را در X019 غافلگیر می‌کند."


بیشتر بخوانید: تجاوز مایکروسافت به حریم‌خصوصی کاربران به بهانه آموزش هوش مصنوعی


همایش سالانه X0 بزرگترین رویداد تخصصی کنسول بازی Xbox محسوب می‌شود و جذابیت آن تا حدی است که طرفداران خود را از سراسر جهان به محل برگزاری این مراسم جذب می‌کند. همایش X0 سال گذشته در کشور مکزیک برگزار شد و از تا زمان تاکنون مایکروسافت فناوری‌های مرتبط با دنیای بازی‌های رایانه‌ای را گسترش داده و تصمیمات جدیدی را برای افزایش رضایت کاربران Xbox اتخاذ کرده است. 

خبرهای خوش برای طرفداران Xbox در X019

مایکروسافت در X019 طرفدارانش را غافلگیر می‌کند

به نظر می‌رسد مایکروسافت برای X019 در لندن برنامه‌ی ویژه‌ای را در نظر گرفته است و قصد دارد بازی‌ها و دستگاه‌های جدیدی را به هواداران Xbox معرفی کند. در واقع آینده‌ای روشن در انتظار طرفداران کنسول بازی Xbox خواهد بود و طبق گفته مدیران مایکروسافت خبرهایی شگفت‌انگیز برای همه هواداران در نظر گرفته شده است. 

کارشناسان فناوری معتقدند مایکروسافت در رویداد X0 امسال احتمالا کنسول بازی جدید ایکس‌باکس را معرفی می‌کند و این می‌تواند بزرگترین غافلگیری سال برای طرفداران ایکس‌باکس باشد. هم‌چنین عده‌ای از کاربران عقیده دارند مهندسان مایکروسافت راه‌های جدیدی را برای ارتباط Xbox با رایانه معرفی می‌کنند تا کاربران بتوانند بسیار راحت‌تر از گذشته با سیستم‌های شخصی خود راتباط برقرار کنند.

خبرهای خوش برای طرفداران Xbox در X019

با توجه به صنعت رو به رشد بازی‌های رایانه‌ای و توجه وافر عاشقان گیم به این صنعت میلیون دلاری، مایکروسافت به طور قطع بخش زیادی از تلاش خود را به این حوزه اختصاص داده و درصدد آن است تا نسل جدید و پیشرفته‌ای از بازی‌های خود را برای کنسول Xbox معرفی کند. 

انتهای پیام/

همایش X019، رویدادی شگفت‌انگیز برای طرفداران Xbox

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار