مایکروسافت بخش آفلاین بازی‌ها را از بین نمی‌برد

مدیرعامل شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قرار نیست بخش آفلاین یا داستانی بازی‌های این شرکت کنار گذاشته شوند.

مایکروسافت بخش داستانی را کنار نخواهد گذاشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دنیای بازی‌های ویدیویی روز به روز در حال پیشرفت است و همواره تغییرات بسیار بزرگی در این صنعت رخ می‌دهد. یکی از تغییراتی که طی چند سال گذشته در این حوزه رخ داده و طرفداران بسیار زیادی را به این صنعت جذب کرده، طراحی و ابداع بخش چند نفره عناوین رایانه‌ای است که در آن گیمرها می‌توانند بر بستر اینترنت با سایر گیمرها در هر نقطه در جهان به صورت زنده و همزمان به رقابت بپردازند. اما استفاده از بخش آنلاین بازی‌ها برای هیچ کدام از کاربران رایگان نیست و گیمرهای تمامی کنسول‌ها ملزم به خرید اشتراک برای ورود به بخش مذکور هستند.

از طرفی هم این بخش احتیاج به اینترنت با سرعتی قابل قبول و پایدار دارد چرا که هر لحظه قطع شدن یا کاهش سرعت آن بر روی بازی گیمر تاثیر بسیار مهمی خواهد گذاشت. در سال‌های اخیر نیز بیشتر شرکت‌های سازنده بازی ویدئویی ترجیح می‌دهند روی این بخش از بازی‌ها تمرکز بیشتری داشته باشند و دلیل آن هم چیزی جز سود آوری فراوان قسمت آنلاین عناوین مختلف نیست. از طرفی هم بسیاری از گیمرها به دلیل هیجان  بالای این بخش ترجیح می‌دهند بخش داستانی عناوین رایانه‌ای را به سرعت تمام کنند و وارد بخش آنلاین شوند.

مایکروسافت بخش داستانی را کنار نخواهد گذاشت

مایکروسافت نیز به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ سازنده کنسول و عناوین رایانه‌ای، چند سالی است که توجه ویژه‌ای بر روی بخش آنلاین عناوین خود دارد. از طرفی هم بخش آفلاین عناوین رایانه‌ای به خصوص روی پلتفرم کامپیوتر طرفداران بسیار زیادی دارد و گیمرها نگران حذف شدن کامل این قسمت از بازی‌ها هستند. یکی از کاربران به تازگی از مدیر مایکروسافت درباره عناوین آفلاین این شرکت سوالی را مطرح کرده: "آیا شرکت مایکروسافت همواره به ساخت عناوین قدرتمند و آفلاین خواهد پرداخت یا این بخش توسط مایکروسافت کنار گذاشته می‌شود؟" مدیر مایکروسافت نیز به قاطعیت جواب داد: "شرکت مایکروسافت قرار است عناوین متمرکز بر بخش آفلاین زیادی را روانه بازار کند و بخش آفلاین یکی از مهم‌ترین بخش‌های عناوین ما است."


بیشتر بخوانید: سرویس GamePass پس از چند ساعت دوباره در دسترس قرار گرفت


ظاهرا شرکت مایکروسافت قرار است روال گذشته خود را در پیش گیرد و قصد ندارد بخش آفلاین بازی‌ها را کنار بگذارد.

انتهای پیام/

بخش داستانی در عناوین شرکت مایکروسافت باقی خواهد ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار