نسل جدید انویدیا شیلد/ لذت سرگرمی و تماشای تصاویر با بهترین کیفیت

شرکت اندویدیا تصمیم دارد به زودی دو مدل جدید از کنسول‌های بازی خود را معرفی و به طرفداران خود عرضه کند.

نسل جدید انویدیا شیلد/ لذت سرگرمی و تماشای تصاویر با بهترین کیفیتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت انویدیا-Nvidia به تازگی تصمیم گرفته است نسل جدید و قدرتمند‌‎تری از گیرنده‌های دیجیتال و کنسول‌های بازی خود را در آینده‌ای نزدیک به علاقمندان و مشتریان عرضه کند. به نظر می‌رسد دستگاه‌های جدید انویدیا از توانایی‌های خاص و ویژگی‌های برتری برخوردار هستند.


بیشتر بخوانید: اقدام جالب Nvidia برای بزرگداشت ماموریت آپولو ۱۱ +فیلم


با اینکه امروزه تقریبا تمامی تلوبزیون‌های شرکت‌های مختلف دارای دریافت کننده دیجیتال هستند و دیگر نیاز ضروری به گیرنده‌های دیجیتال وجود ندارد، اما شرکت انویدیا-Nvidia با تولید دستگاه‌هایی تحت عنوان کنسول انویدیا شیلد-Nvidia Shield خدماتی نظیر دریافت امواج دیجیتال برای تلویزیون و بازی و سرگرمی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. 

نسل جدید گیرنده دیجیتال و کنسول بازی انویدیا در راه است

گیرنده دیجیتال انویدیا شیلد تصاویر امواج دیجیتال را با بهترین کیفیت ممکن دریافت می‌کند و به انواع تلویزیون‌ها انتقال می‌دهد. نکته حائز اهمیت در این دستگاه توانایی استفاده از آن به عنوان کنسول بازی است. در واقع خریداران Nvidia Shield با خرید یک دستگاه هم زمان به دو هدف می‌رسند. 

نسل جدید انویدیا شیلد/ لذت سرگرمی و تماشای تصاویر با بهترین کیفیت

مدل جدید دستگاه Nvidia Shield نسبت به نسل پیشین خود به طرز قابل توجهی ارتقاء یافته است و از قابلیت‌های قدرتمندتری نسبت به گذشته برخوردار است. انویدیا هنوز اطلاعاتی از جزئیات و مشخصات فنی این دستگاه منتشر نکرده است ولی با توجه به مشخصاتی نظیر توانایی نمایش تصاویر با کیفیت 4K و ظرفیت ذخیره‌سازی بسیار زیاد،  احتمالا دستگاه جدید انویدیا نیز از توانایی‌های برتری برخوردار است. 

نسل جدید انویدیا شیلد/ لذت سرگرمی و تماشای تصاویر با بهترین کیفیت

انویدیا در قسمت سرگرمی و کنسول بازی خود به هیچ وجه کار راحتی در پیش ندارد و باید با رقیبان نظیر پلی‌استیشن و ایکس‌باکس رقابت کند. با توجه به پیشینه دو شرکت سونی و مایکروسافت در حوزه بازی‌های دیجیتال پیشی گرفتن از آن‌ها بسیار سخت است ولی باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. 

انتهای پیام/

دو مدل از گیرنده‌های دیجیتال انویدیا در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.