فرماندار سرپل ذهاب گفت: در ایام هفته دولت امسال، ۳۲ طرح عمرانی و تسهیلاتی با ۶۱ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت : از ۳۲ طرح عمرانی و تسهیلاتی ۲۸ طرح عمرانی و چهار طرح اشتغالزایی است.

او گفت : کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف، تولید انواع درب و پنجره در صنعت یو پی وی سی، تولید مصنوعات چوبی و تهیه و بسته بندی بذر از طرح‌های اشتغالزایی هستند که هفته دولت افتتاح می‌شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: روکش آسفالت قطعه هشت بزرگراه کربلا (جاده کمربندی)، آسفالت راه‌های روستایی، اصلاح و بهینه سازی برق روستایی دهستان‌های دشت ذهاب، پشتنگ و جگیران، احداث سه هزار و ۳۰۰ متر طول شبکه فشار ضعیف شهری، ساخت هفت مدرسه، ایستگاه پمپاژ قراویز احداث کانال‌های های آبیاری کشاورزی در منطقه و کلنگ زنی گازرسانی به ۱۱ روستای محور بریموند از طرح‌های عمرانی هفته دولت در شهرستان سرپل ذهاب است.

جمالی نیا گفت: افتتاح هفت واحد آموزشی و یک سرسرای ورزشی و فرهنگی از دیگر طرح‌های هفته دولت در شهرستان سرپل ذهاب است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: برگزاری یادواره شهدای کارمند، تجلیل از کارمندان نمونه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان و حضور منسجم در نمازجمعه از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دولت در شهرستان برگزار خواهد شد.

جمالی نیا هفته دولت را فرصتی مطلوب برای بیان خدمات و دستاورد‌های دولت در شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد و افزود: مدیران باید با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر در راستای خدمتگزاری صادقانه به مردم تلاش کنند.

او گفت: سه طرح عمرانی و تولیدی با ۵۶ میلیارد ریال اعتبار در سرپل ذهاب با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات این شهرستان آغاز شد.

 فرماندار سرپل ذهاب گفت: انجام آسفالت روستای چالگه از توابع بخش مرکزی به طول پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع یکی از این طرح‌ها است که با همکاری بخشداری مرکزی، دهیاری و بنیاد مسکن عملیاتی شد.

محبت جمالی نیا افزود: بهره برداری از کارگاه درب و پنجره سازی پی وی سی زاگرس با ۱۴ میلیارد ریال سهم آورده و تسهیلات اشتغال از محل اعتبارات خسارت زلزله نیز دیگر طرحی بود که امروز افتتاح شد که برای ۱۶ تن به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: همچنین واحد تولیدی مبلمان، کابینت و مصنوعات چوبی که در جریان زلزله تخریب شده بود در مساحت ۶۰۰متر مربع، با ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات و سهم آورده و اشتغالزایی ۱۶ تن نیز امروز پس از بازسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

بهره برداری از ۲۸ طرح عمرانی و چهار طرح اشتغالزایی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.