فرماندار قصرشیرین گفت : هفته دولت فرصتی برای بیان دستاورد‌های نظام و خدمات دولت در راستای پیشرفت و توسعه مناطق محروم و مرزی است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : مدیران باید با ادامه دادن راه شهیدان، در هفته دولت در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم تلاش کنند.

او گفت : در شهرستان مرزی قصرشیرین اقدام‌های ارزشمند و بسیار خوبی برای توسعه و پیشرفت منطقه صورت گرفته که نیاز است این دستاورد‌ها برای ایجاد امید و پویایی مردم بازگو شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: در ایام هفته دولت ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان مرزی قصرشیرین با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد که این طرح‌ها در بخش‌های خدماتی، عمرانی، راهسازی، عمران شهری و بهداشتی است.

تاتار گفت: در شرایطی که کشورمان با هجمه‌های بسیار و تحریم‌های شدید از سوی دشمنان نظام مواجه است، اما طرح‌های بزرگی در راستای توسعه و پیشرفت کشور عملیاتی شده و خدمات بزرگی صورت گرفته که این نشان از مدیریت بسیار خوب دولت تدبیر وامید بوده است.

امام جمعه قصرشیرین با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: مدیران شهرستان با توجه به بازگشایی مرز خسروی برای تردد یک میلیون تن از زائران عتبات عالیات باید جهادی کار کنند و زیرساخت‌های مطلبی را برای خدمات رسانی به زائران فراهم کنند.

حجت الاسلام علی ملکی افزود: بازگشایی مرز رسمی خسروی به طور یقین آثار مادی و معنوی بزرگی برای شهرستان مرزی قصرشیرین به همراه دارد.

او گفت: اربعین حسینی و زیارت امام (ع) یک نعمت است و همه مسؤلان شهرستان باید دست بدست هم بدهیم تا میزبانانی شایسته برای زائران آن حضرت باشیم.

امام جمعه قصرشیرین با اشاره به موقعیت راهبری و مهم قصرشیرین گفت: این شهرستان مطهر به خون شهدا است و باید مرکز خدمتگزاری به مردم باشد از این رو مدیران با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر باید برای ارائه خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند.

او گفت: ولایت فقیه یک اعتقاد دینی و جانشینی ائمه اطهار (ع) است که با حرکت ارزشمند امام راحل به ثمر نشست و خدمتگزاری در این نظام خدمت به امام زمان (عج) است.

او افزود: رجایی برای مسئولیت نیامده بود بلکه هدف او خدمتگزاری بود از این رو ما نیز باید با تاسی از این شهید والامقام، با جان و دل برای مردم کار کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

پیشرفت و توسعه مناطق محروم و مرزی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.