امام جمعه اسلام آباد غرب گفت : خدمت به مردم نه تنها اجر دنیوی بلکه اجر اخروی نیز دارد و این زحمت‌ها را خدمت به خلق و برای رضایت خدا بدانیم، و غبار غم بسیاری از مشکلات مردم پای نظام مانده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه اسلام آباد غرب گفت : امروز به فرمایش رهبری دو موضوع مهم در نظام بایستی مورد توجه قرار گیرند یکی اقتصاد و دیگری فرهنگ است، و ممکن نیست مسئولین ادارات از مشکلات و موضوعات مختلف شهر و بخش خود خبر نداشته باشند و مباحث در بحث اقتصاد محسوس و ملموس و تمام اقشار را در برگرفته است و مشکلات فراگیر و مختص یک عده خاص نیست.

او گفت : مباحث فرهنگی را نباید دست کم گرفت و اولویت امور قرار داد، گاهی از مباحث فرهنگی که مورد تهاجم دشمن است غفلت که این یک آفت بزرگ برای کشور و نظام است، متاسفانه زمینه خرافات در این شهرستان بسیار زیاد است.

امام جمعه اسلام آباد غرب افزود: نشاط اجتماعی به معنای حرکات موزون و با کنسرت و ساز و دهل نیست و نباید برپا و حل گردد، نشاط اجتماعی ابعاد گسترده ایی دارد.

حجت الاسلام مهری گفت:همین عزم راسخ برای حل مشکلات یک شاخصه و امتیاز خواهد بود و توقع می‌رود این شهر به عنوان دومین شهر استان با عزم راسخ و کمک به فرماندار یک تحویل و تغییر و گام ملموس جدی‌تر برداریم و هر جایی احتیاج به حمایت باشد دریغ نخواهیم کرد .

انتهای پیام/د

دو موضوع مهم در نظام اقتصاد و دیگری فرهنگ

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.