فرماندار کرمانشاه گفت : به مناسبت هفته دولت، ۷۰ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد و سه طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : پروژه‌ها با ۱۳۳میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

او گفت : احداث بخش اورژانس بیمارستان شهدا از جمله طرح‌های موردنظر برای کلنگ زنی در این هفته است که با افتتاح این طرح ها، ۳۰۰ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

رنجبر افزود: افتتاح مرحله دوم هتل رسالت، افتتاح چندین طرح صنعتی و کشاورزی شامل چند واحد صنعتی در زمینه تولید لوله پلی اتیلن، تیر برق بتنی، بسته بندی میوه و حبوبات، افتتاح ۲ دانشکده کشاورزی در محوطه دانشگاه رازی، گازرسانی به ۱۷روستا، آسفالت راه روستایی، احداث پنج واحد آموزشی، احداث چهار خانه بهداشت و بازسازی بازار‌های سنتی شهر کرمانشاه بخشی از این پروژه‌ها است.

فرماندار کرمانشاه افزود: تجدید بیعت با شهدا در اولین روز هفته دولت، دیدار با امام جمعه کرمانشاه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری رویداد‌های مهم ورزشی کشوری و بین المللی در کرمانشاه در رشته‌های هندبال، هاکی و شنا و کاراته بانوان از دیگر برنامه‌های هفته دولت در حوزه شهرستان است.

 

 

انتهای پیام/د

بهره برداری از پروژه‌ها با اعتبار ۱۳۳میلیارد تومان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.