تفاهم نامه همکاری بین سازمان جهادکشاورزی فارس و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای احداث هزار و ۲۴ واحد گلخانه کوچک مقیاس برای مددجویان فارس امضاء شد.

امضاء تفاهم نامه ساخت هزار و ۲۴ گلخانه در فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدمهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشت گلخانه‌ای به دلیل تاثیر فراوان در کاهش مصرف آب و نیز افزایش بهره وری محصول موثر واقع است، گفت: هر هکتار گلخانه برای ١٠ نفر اشتغال زایی مستقیم دارد.

او افزود: با ایجاد گلخانه‌ها علاوه بر اینکه شاهد کاهش مصرف آب در استان هستیم بهره وری تولید محصولات کشاورزی نیز افزایش می‌یابد.

قاسمی با تاکید بر اینکه استان فارس نقش ویژه‌ای در تامین امنیت غذایی کشور دارد، گفت: بیش از ١٠ درصد از محصولات کشاورزی کشور در فارس تولید می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد که با ایجاد گلخانه‌های کوچک مقیاس برای مددجویان این دستگاه شاهد افزایش اشتغال زایی در میان مددجویان کمیته امداد خواهیم بود.

او بیان کرد: تعامل و همکاری بین کمیته امداد امام خمینی (ره) با سازمان جهاد کشاورزی فارس فرصت مناسبی برای هم‌افزایی بین این نهاد و سازمان جهاد کشاورزی را در تمامی ابعاد مختلف فراهم می‌کند.
انتهای پیام/م

انعقاد تفاهم نامه ساخت هزار و ۲۴ گلخانه در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار