رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: امسال ۴۰۰ واحد مسکونی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در حاشیه سفر به شیراز و در جمع خبرنگاران بیان کرد: کمیته امداد استان فارس با اعزام دو هزار و ٢٠٠ مددجو از ابتدای امسال تاکنون به مشهد مقدس، رتبه یک کشور را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به اعزام ١٠ هزار نفری مددجویان فارسی به مشهد در سال گذشته، افزود: تا پایان امسال در سراسر کشور ۱۵۰ هزار نفر به زیارت مشهد مقدس اعزام می‌شوند و همه آن‌ها دعوت به وعده متبرکی حرم امام رضا (ع) هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور همچنین به نقش اثرگذار خیرین در ساخت واحد مسکونی ویژه مددجویان اشاره و با بیان اینکه امسال ۴۰۰ واحد مسکونی در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: سال گذشته بیش از سه هزار واحد مسکونی به مددجویان واگذار شد.

بختیاری تهیه و توزیع یکهزار سرویس جهیزیه در قالب اعتبارات ١٢ میلیونی را از اقدامات شاخص کمیته امداد کشور در سال جاری ذکر و عنوان کرد: با ارائه خدمات کمیته به مددجویان باز هم از خیران و نیک اندیشان دعوت میکنیم که در این امر خیر شرکت کنند.

او ایجاد اشتغال مددجویان را از رویکرد‌های اولویت دار این نهاد ذکر و عنوان کرد: در استان فارس به عنوان استان برتر ١٢ هزار شغل ایجاد شده و امسال نیز پیش بینی ایجاد ٢٠ هزار فرصت شغلی در این استان شده است.

انتهای پیام/ب

صحبت های درباره واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.