سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب از فردا در خمین آغاز می‌شود.

آغاز مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب از فردا در خمین

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب به مناسبت هفته دولت و کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و یادواره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و یک هزار شهید شهرستان خمین از فردا در خمین برگزار می‌شود.

سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب با حضور اساتید و ورزشکاران ۱۰ کشور خارجی و داخلی از مورخه اول تا هفتم شهریورماه در مجتمع فرهنگی بیت امام خمینی (ره) شهرستان خمین برگزار می‌شود.

عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با همکاری‌های صورت گرفته با مجموعه شهرستان خمین مسابقات بین اللملی شطرنج جام آفتاب همچون سال‌های گذشته با حضور ورزشکاران ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

حقدادی جایگاه ورزش شهرستان خمین را در سطح استان مرکزی مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرستان خمین توانسته درچند رشته ورزشی قهرمانان بزرگ و ملی را به جامعه ورزش معرفی و برای کشور افتخار افرینی کنند.

شهریور ماه سال ۹۷ دومین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام آفتاب درخمین درحالی پایان یافت که پرهام مقصودلو نماینده ایران قهرمان این مسابقات شد، کنتساتین شاناوا از گرجستان درجایگاه نایب قهرمانی ایستاد و سید خلیل موسوی نماینده دیگر ایران هم به مقام سومی دست یافت.

در نخستین دوره این رقابت‌ها هم که سال ۹۶ در خمین برگزار شد، مارین بوسیویچ از کشور کرواسی قهرمان اولگ کرنیف از کشور اسپانیا نایب قهرمان و احسان قائم مقامی از کشور ایران سوم شدند.

انتهای پیام / ج

سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب از فردا در خمین آغاز می‌شود

برچسب ها: شطرنج ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار