سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تا ۱۰ تیر برای طرح رایگان اوقات فراغت و استعداد یابی در رشته‌های ورزشی ثبت نام می‌کند.

طرح استعدادیابی و اوقات فراغت در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حمید کربلایی حسنی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: طرح استعدادیابی و اوقات فراغت به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک و با مشارکت هیئت‌های ورزشی در تابستان ۹۸ در اراک برگزار می‌شود.

کربلایی حسنی با بیان اینکه ثبت نام در وقت اداری انجام می‌شود افزود: آخرین مهلت ثبت نام  ۱۰ تیرماه ۹۸ است.

وی مزیت این طرح را رایگان بودن آن دانست.

وی برای ثبت نام به همراه داشتن مدارک فرزند شامل: ۲ قطعه عکس ویژه دختران و پسران، بیمه ورزشی نونهالان و نوجوانان و کپی شناسنامه فرزند ۷ تا ۱۴ سال را لازم دانست.

کربلایی حسنی گفت: طرح استعدادیابی و اوقات فراغت در رشته‌های فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تکواندو، تنیس روی میز، کاراته، شطرنج و دوومیدانی انجام می‌شود.که ۱۵ سالن ورزشی در نقاط مختلف شهر اراک برای ارایه خدمات ورزشی در ۹ رشته مذکور تجهیز شده و از اول تیرماه سال جاری فعالیت‌های ورزشی در این سالن‌ها آغاز می‌شود.

حمید کربلایی حسنی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک افزود: این طرح ویژه دختران و پسران در رده سنی ۷ تا ۱۴ سال است.

وی اضافه کرد: محل ثبت نام بلوار قدس، مجتمع آسمان، بلوک ۷، طبقه اول، امور ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک به شماره تماس ۳۴۰۶۴۵۱۸ است.

برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف خانواده، ازدواج، ورزش و سلامت، برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی، برگزاری برنامه ۵۰ روز شاد در پارک امیرکبیر اراک و برگزاری مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه های  سازمان شهرداری اراک در تابستان امسال است.

فَراغت به زمان‌هایی اطلاق می‌شود که افراد کار ضروری برای انجام ندارند و معمولاً در این مواقع تمایل به انجام فعالیت‌های فرح‌ بخش و نشاط‌ آور بیشتر می‌شود.

اوقات فراغت زمان‌هایی است که فرد آن را طبق تمایل شخصی خود و برای خود تنظیم می‌کند و برنامه آن در مورد هرکس متفاوت است و به سلیقه، نیاز‌های روحی، سن و توان مالی فرد بستگی دارد.

انتهای پیام/ م

طرح رایگان اوقات فراغت در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.