معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه گفت: مرز‌ها در معرض تهدید دشمنان قرار دارند لذا اقدامات فرهنگی در مناطق مرزی برای جلوگیری از انحراف جوانان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مسعود عبدالله‌پور معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه در حاشیه بازدید از فعالیت‌های کانون بانوی مرزنشین  تایباد، گفت: به دلیل در معرض تهدید قرار گرفتن مرزها, هرگونه اقدامات فرهنگی در مناطق مرزی برای جلوگیری از انحراف جوانان از مسائل نظام، لازم و ضروری است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند به کارگیری از این قشر در تمام عرصه‌ها می‌تواند نقش بزرگی در گسترش اسلام داشته باشد وهمچنین باید فرهنگ‌سازی برای انسجام خانواده‌ها به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را به زنان محول کرد.

معاون فرهنگی نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه تلاش کرده با راه‌اندازی کانون‌های بانوان در مناطق مختلف به ویژه شهر‌های مرزی ابتدا آسیب‌ها را شناسایی و با استفاده از کارشناسان و مشاوران متخصص در این کانون‌ها معضلات را رفع کند.

سردار عبدالله‌پور افزود:  با ارتقای سطح آگاهی بانوان به عنوان مدیران تأثیرگذار در خانواده و تربیت نسل‌های آینده می‌توان از آنان به منظور استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.
 
انتهای پیام//م.پ

زنان در تمام عرصه‌ها نقش بزرگی در گسترش اسلام دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.