مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان گفت: طرح «اطعام دهیم» به نیت اطعام غدیر وبا عنوان «همسفره با حضرت زهرا(س) باشیم» با همکاری این دفتر و خیریه خانه های نورانی در دهه ولایت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام بصیرتی، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این طرح با تاسی به حدیث گهربار امام رضا (ع) که فرمود «هر کس برادر مومن خود را در روز عید غدیر اطعام کند همانند آن است که تمام پیامبران و صدیقین را اطعام کرده است» اجرا می‌شود.

او همچنین با تاکید بر این حدیث امام علی (ع) که فرمودند «هر کدام سهمی به اندازه اطعام یک نفر داشته باشیم» افزود: انجام و احیای سنت اطعام به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت در این وضعیت اقتصادی و شرایط سخت زندگی مردم می‌تواند علاوه بر ترویج فرهنگ مهربانی و ایثار حتی به اندازه سهیم شدن در تهیه یک پرس غذا روح نشاط و شادمانی را از برکت علوی در جامعه افزایش دهد.

به گفته او، هر فرد در این طرح می‌تواند حتی هر تعداد غذا را که می‌خواهد با هزینه‌ای بسیار مناسب و پایین بانی شود تا بتواند با سهیم شدن در مجموع این قطرات دریای سخاوت و بخشش و مهربانی را در جامعه ساری و جاری کند.

او تصریح کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان برای دریافت کمک‌های نقدی شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۵۲۶۷۶۳۲۳۸ را اعلام کرده است تا همشهریان و هموطنان عزیز که تمایل دارند در این امر خداپسندانه و عام المنفعه شرکت کنند و باقیات الصالحاتی را ترویج کنند مبالغ خود را به این شماره کارت واریز کنند.
تاکنون هزینه ۲۰۰۰ پرس غذا جهت اطعام غدیر در این طرح توسط بانیان اهدا شده است.


انتهای پیام/م

 

دفتر آستان قدس رضوی در کاشان دهه ولایت را با «اطعام دهیم» غدیر می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.