تیم خوشه طلایی ساوه فردا اولین تجربه‌ی خود را در لیگ دسته اول کشور خواهد داشت.

اولین تجربه توپ زدن خوشه طلایی ساوه در لیگ دسته اولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول استان مرکزی دو نماینده دارد که فردا هر دو به مصاف رقبای خود میروند.

نماینده تازه لیگ دسته اولی شده‌ی استان مرکزی فردا ۲۶ مرداد ماه ۹۸ ساعت ۱۸ به در تهران به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت.
تیم خوشه طلایی ساوه که در لیگ دسته دوم خوش درخشید و با کسب عنوان قهرمانی توانست به لیگ دسته اول صعود کند در تدارک برای حضوری قدرتمند در این لیگ رقابت‌های پیش فصل خوبی را گذراند.

قابل ذکر است محسن عاشوری سرمربی تیم خوشه طلایی در خصوص آمادگی و جذب بازیکنان جدید گفت: نفرات خوب فصل گذشته را حفظ کردیم که این اقدام خیلی مهمی بود. محمد خلیلی از آلومینیوم اراک، احسان پورشخیعلی از مس رفسنجان و علی نظری بازیکنانی هستند که به طور قطعی به جمع ما اضافه شدند و در تلاش برای جذب چند بازیکن خوب و با کیفیت دیگر هم هستیم. از آنجایی که تیم ما اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند و از همه مهمتر توسط بخش خصوصی اداره می‌شود در جذب بازیکن همه جوانب را بررسی می‌کنیم. برای ما فقط مسایل فنی مهم نیست بلکه مسایل اخلاقی هم مهم است و این حساسیت به این خاطر است که سرمایه باشگاه هدر نرود.

اما در سوی دیگر میدان تیم نیروی زمینی که آن‌ها نیز به تازگی وارد لیگ دسته اول شده اند در آخرین بازی خود برای کسب سهمیه لیگ دسته اول بسیار جنگیدند و در رقابت با داماش توانستند سهمیه حضور در لیگ دسته اول را کسب کنند و حالا نمیخواهند تا این بخت را به راحتی از دست بدهند و تمام تلاش خود را برای کسب نتایج خوب خواهند کرد.

گفتنی است خوشه طلایی‌ها برای حضور در لیگ دسته اول باید دستی به سر و گوش استادیوم شهید چمران نیز بکشند، هر چند تا به اینجای کار اقدامات خوبی از نظر نور رسانی استادیوم و دیگر موارد صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی

آغاز رقابت های لیگ دسته اول کشور

برچسب ها: لیگ دسته اول ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.