دست اندر کاران در تلاشند ورزشگاه شهید چمران ساوه را برای رقابت‌های لیگ یک آماده کنند.

فرماندار ساوه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در خصوص وضعیت آماده سازی مجموعه شهید چمران ساوه با اشاره به اینکه شرایط کار به سمتی در حال پیشرفت است که خوشه طلایی احتمالا دو بازی را خارج از ساوه میزبانی کند گفت: تمام تلاش مجموعه‌ی مدیریتی استان و شهرستان برای انجام این خواسته‌ی جوانان در حال انجام است.

شروع به کار ساخت سکو‌های جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید چمران ساوه

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: پیمانکار ساخت سکو‌های جایگاه تماشاگران ورزشگاه شهید چمران کار خود را آغاز کرده و کشت زمین چمن هم توسط پیمانکاری پیشین انجام شده بود.

منصوری افزود: با جذب اعتبار روند بهسازی مجموعه ورزشی شهید چمران که قرار است کانونی برای برگزاری دیدار‌های خانگی تیم فوتبال خوشه طلایی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور باشد شتاب بیشتری می‌گیرد و امید است برای آغاز رقابت‌های لیگ امسال آماده شود.

وی اضافه کرد: در سفر وزیر ورزش و جوانان کلنگ احداث مجموعه کامل ورزشی به زمین زده خواهد شد تا ارتقا سرانه‌های ورزشی در ساوه بهبود یابد.

قرارداد ارتقا نور و چمن مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه منعقد شده است

حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم گفت: قرارداد ارتقا نور و چمن مجموعه ورزشی شهید چمران ساوه منعقد شده است و پیمانکاران همینک در حال کار هستند تا زمینه حضور قدرتمند تیم خوشه طلایی ثنای ساوه را در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور مهیا کنیم.

حقدادی اضافه کرد: در شهر ساوه دومین زمین چمن بزرگ استان مرکزی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در دست احداث است که امیدواریم در هفته دولت با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری برسد

البته باوجود تلاش مسئولان، اما مدیرعامل خوشه طلایی ثنای ساوه که برای تیمش زحمات فراوانی را متحمل شده می‌گوید: برای رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال کشور بدون حمایت شخص خاص و یا نهاد دولتی و غیر دولتی شبانه روز سرمایه گذاری کردیم.

وی افزود: از چهار ماه گذشته صعودمان به لیگ دسته اول قطعی شده و مکرر به مسئولین وضعیت این ورزشگاه را اعلام کردیم، ولی امروز برای میزبانی از تیم‌ها باید به شهر دیگری برویم که دیگر نمی‌توان به این بازی خانگی اطلاق کرد!

حال با وضعیت موجود جوانان علاقمند به فوتبال در شهر ساوه برگزاری دیدار‌های خوشه طلایی در ساوه را حق این شهر می‌دانند و از سویی تسریع در استاندارد سازی این مجموعه نیز موجب افزایش انگیزه‌های موفقیت برای قشر علاقمند به ورزش خواهد شد.

ورزشگاه چمران ساوه در تکاپوی آماده سازی

انتهای پیام / ج

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.