شنبه ۲۶ مرداد آلومینیومی‌ها اولین دیدار خود را در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز خواهند کرد.

سوت رقابت‌های لیگ دسته اول برای آلومینیومی‌هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،بعد از ۱۰۹ روز از آخرین بازی آلومینیوم اراک در فصل گذشته فردا شنبه ۲۶ مرداد ۹۸، ساعت ۱۸ آلومینیومی‌ها دوباره به میدان رقابت لیگ دسته اول بازخواهند گشت.

آلومینیوم اراک که در فصل گذشته بسیار خوب ظاهر شد اما در ۴ بازی آخر خود نتوانست امتیاز‌های لازم را جمع کند و از صعود به لیگ برتر کشور جا ماند.

حالا باید از فردا برای رقابت‌های این فصل آماده باشند و برای دستیابی به سهمیه‌ی این فصل لیگ برتر توپ بزنند، آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبان فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

گفتنی است این بازی در استادیوم امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد که حسین زمانی دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز را قضاوت خواهد کرد. محمدعلی پورمتقی و رحیم حاجیلو، زمانی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

تیم آلومینیوم اراک این فصل تغییرات اساسی در ترکیب مدیریتی و مربیانش داشته است؛ اولین تغییر در این تیم آمدن حمید محرابی به عنوان مدیر عامل باشگاه و بعد از آن محمود فکری بود که سرمربی تیم بزرگسالان آلومینیوم را بر عهده گرفت.

اما از دیگر تغییرات در تیم آلومینیوم اراک در این فصل به شرح زیر است:

رضا طلایی به عنوان مدیرفنی تیم‌های پایه، رضا فرهمند به عنوان مدیر اجرایی تیم‌های پایه باشگاه آلومینیوم، محمد سلیمی سرمربی تیم نوجوانان آلومینیوم، حسین جعفری سرمربی تیم امید، امیر استادمحمد سرمربی تیم جوانان آلومینیوم منصوب شدند.

قابل ذکر است در آخرین تغییر حمیدرضا امیدوار سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم شد. امیدوار که پیش از این در باشگاه‌های صنایع و آلومینیوم اراک، صبای قم و شهرداری تبریز سابقه فعالیت داشته است.

انتهای پیام/ی

آغاز رقابت های لیگ دسته اول

برچسب ها: لیگ دسته اول ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.