سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه از آماده سازی تیمش برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال خبرداد.

محسن عاشوری سرمربی تیم خوشه طلایی ثنای ساوه در حاشیه تمرینات این تیم در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:  تمرینات تیم خوشه طلایی برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز شده است.

عاشوری با بیان اینکه هفته آینده با برگزاری یک اردوی تدارکاتی و بازی‌های دوستانه سطح را ارزیابی خواهیم کرد افزود: نفرات جدید در تیم جذب شده اند و سعی کرده ایم شاکله‌ی تیم همانند فصل گدشته حفظ شود.

پرویزی مدیرعامل تیم خوشه طلایی هم در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با اشاره به حضور این تیم در لیگ دسته اول فوتبال گفت: ما با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌های موجود تیم را به این مرحله رساندیم و حالا باید مسولین با اقدامات عملی مسیر را برای حضور شایسته‌ی جوانان هموار سازند.

در انتظار استاندارد سازی مجموعه‌ی ورزشی چمران ساوه

پرویزی با اشاره به وعده‌های مسولان در استاندارد سازی مجموعه‌ی ورزشی چمران ساوه اضافه کرد: براساس اذعان مسولان سازمان لیگ، این ورزشگاه نمی‌تواند در سطح برگزاری مسابقات ورزشی لیگ دسته اول فوتبال کشور میزبانی تیم‌های حاضر را داشته باشد و همچنان منتظر عملی شدن مصوبات جلسه‌ی مسولین در خصوص این ورزشگاه هستیم.

تیم خوشه طلایی همینک در زمین چمن مجموعه ورزشی چمران تمرین و آماده سازی را آغاز کرده تا در کنار تیم آلومنیوم سازی اراک به عنوان دو نماینده از استان مرکزی در لیگ دسته اول فوتبال کشور حاضر شوند

تیمخوشه طلایی ساوه در دی ماه ۱۳۹۵ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال کارگر بنه‌گز وارد مسابقات لیگ دسته سوم ایران شد و در فصل ۹۵–۹۶ به عنوان تیم قهرمان گروه الف لیگ دسته سوم فوتبال به رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال صعود کرد.

این تیم در اسفند ماه ۹۶ با سرمربیگری محسن عاشوری و مربیگری مرتضی کرمانی مقدم به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم کشور راه یافت.

خوشه طلایی ساوه در فروردین ۱۳۹۸ دو هفته مانده به پایان لیگ دسته دوم فوتبال ایران پس از برتری مقابل تیم شهرداری صعودش را به لیگ آزادگان قطعی کرد و اکنون منتظر شروع فصل بازی‌های لیگ برتر است تا اولین حضور خود را در این لیگ تجربه کند.

آماده سازی خوشه طلایی برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال

انتهای پیام / ج

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.