راهیابی ۱۷۱ طرح دانش آموزان کرمانی به جشنواره خوارزمی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از راهیابی ۱۷۱ نفر از دانش آموزان کرمانی به مرحله حضوری بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

راهیابی ۱۷۱ طرح دانش آموزان کرمانی به جشنواره جوان خوارزمیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از سیصد و چهارده نفر در دبیرخانه استانی بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی ثبت نام شده اند و ۲۹۰ به دبیرخانه ارائه شده که از این تعداد ۱۷۱ جهت شرکت در دفاع حضوری طرح‌ها در مرحله استانی دعوت شده‌اند.

او افزود: از تعداد طرح‌های ارائه شده به دبیرخانه استان به ترتیب شهرستان‌های بم با ۲۹ طرح، شهربابک با ۲۵ طرح و ناحیه یک کرمان با ۱۹ طرح بالاترین رتبه را کسب کرده اند و شهرستان‌ها و مناطق کشکوئیه با دو طرح، انار با یک طرح و رفسنجان فاریاب و فهرج بدون طرح، پایین‌ترین رتبه را داشته اند.

اسکندری نسب تصریح کرد: بیشترین طرح‌های ارائه شده به ترتیب در گروه‌های علمی زبان و ادبیات فارسی، مکانیک، علوم زیستی و پزشکی و کشاورزی و منابع طبیعی و کمترین طرح‌های ارائه شده در گروه‌های فیزیک و نجوم، کارآفرینی، و سلول‌های بنیادی و علوم اعصاب شناسی هر کدام یک طرح بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، اظهارداشت: از لحاظ تعداد طرح‌های دعوت شده برای دفاع حضوری به ترتیب شهرستان‌های بم با ۲۳ طرح، شهربابک با ۱۳ طرح و ناحیه دو کرمان و بردسیر با ۱۲ طرح در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و شهرستان‌ها و مناطق کشکوئیه با دو طرح، انار با یک طرح و فاریاب فهرج و رفسنجان بدون طرح، پایین‌ترین رتبه را داشتند.

انتهای پیام/ح

راهیابی طرح های دانش آموزی به جشنواره خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار