تابلوی مونالیزا بلیط موزه لوور فرانسه را اینترنتی کرد

جابجایی تابلوی مونالیزا معروف به لبخند ژکوند به یک سالن دیگر با فضای کم‌تر برای پذیرش بازدید کنندگان باعث اینترنتی شدن بلیط موزه لوور فرانسه شد.

تابلوی مونالیزا بلیط موزه لوور فرانسه را اینترنتی کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مطبوعات فرانسه، موزه لوور چندی است با توجه به ازدحام بیش از حد بازدیدکنندگان دیگر بدون  ثبت‌نام قبلی بازدیدکننده نمی‌پذیرد.

یکی از مهم‌ترین علت این وضعیت جابجایی تابلوی لبخند ژکوند به یک سالن دیگر است که فضای کم‌تری برای پذیرش بازدید کنندگان دارند.

از همین رو، چندی است روی سایت این موزه، از گردشگران خواسته شده که پیش از مراجعه به این موزه بلیط‌های خود را از طریق سایت این موزه در اینترنت خریداری کنند.

این مسئله تنها راه برای ورود بازدیدکنندگان به موزه بوده، اما مشکل مهم این است که روی سایت این موزه بیشتر وقت‌ها تا ۱۰ روز ظرفیت تکمیل است.

تابلوی مونالیزا ( Mona Lisa) که به لبخند ژوکوند نیز شهرت دارد، نام یکی از معروف‌ترین تابلو‌های نقاشی لئوناردو داوینچی نقاش، هنرمند و مخترع مشهور ایتالیایی است که با رنگ روغن بر روی صفحه چوب سپیدار نقاشی شده‌ است.

این نقاشی دارای عناوینی همچون شناخته شده‌ترین، پُر بازدیدترین و مقلدترین (مورد تقلید قرار گرفته) اثر هنری جهان است که بیشترین مطالب نوشته شده مرتبط را نیز شامل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار