در مازندران تاکنون ۱۴۵ مورد تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان رفع تصرف شد.

سرهنگ جواد خردمند فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن کشور امروز در ساری  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به جاذبه‌های گردشگری فراوان مازندران و ورود روزانه هزاران گردشگر و مسافر گفت: مسافران قبل از خریداری زمین از اداره کل راه و شهرسازی و دستگاه‌های مرتبط استعلامات لازم را دریافت کنند.

او از راه اندازی شماره تلفن ۴ رقمی بزودی در سراسر کشور خبر داد و افزود: بزودی شماره تلفن ۴ رقمی برای حفظ اراضی ملی و جلوگیری از فعالیت زمین خواران و متصرفان به حریم و عرصه ملی به شهروندان اعلام خواهد شد.

او گفت: با راه اندازی این سامانه گشت‌های یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن با همکاری شهروندان نحوه فعالیت متصرفان به منابع ملی را رصد و برخورد قانونی خواهند کرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن کشور  با اشاره به اینکه در استان مازندران تاکنون ۱۴۵ مورد تصرف اراضی ملی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان رفع تصرف شد افزود:۷۵ مرد تصرف غیرقانونی در استان داشتیم که با ورود به موقع دستگاه قضا رفع تصرف انجام شد.

نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز از بهره برداری ۱۷۲ طرح در هفته دولت خبرداد و گفت:ارزش این طرح‌ها ۱۴۸ میلیارد تومان است و ۳۱ مرداد با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام/س

۱۴۵ مورد تصرف اراضی ملی رفع تصرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.