دادستان آمریکا از وجود بی نظمی‌های جدی در زندان محل خودکشی جفری اپستین، میلیاردر و قاچاقچی جنسی کودکان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادستان آمریکا اعلام کرد «بی نظمی‌های جدی» در زندانی که جفری اپستین به علت خودکشی در آن جان باخته مشاهده می‌شود.

او به خبرنگاران گفت: من از این مسئله عصبانی ام که امنیت کافی در زندان منهتن وجود ندارد؛ ما اکنون متوجه شده ایم که بی‌نظمی‌ها و بی قاعدگی‌های جدی در این مجموعه وجود دارد که سبب نگرانی عمیق ما شده و نیازمند تحقیقات کامل است.

دادستان آمریکا افزود: اف بی آی و دفتر بازرسی کل نیز چنین تصوری دارند و ما به عمق آنچه روی داده خواهیم رسید.

 اظهارات دادستان پس از آن ارائه می‌شود که رسانه‌ها اعلام کردند اپستین ماه گذشته نیز اقدام به خودکشی کرده بود.

روزنامه‌ها گزارش دادند نگهبانان زندان به سبب کمبود پرسنل، بیش از حد کار می‌کنند و اپستین بدون محافظ سلول خود را ترک کرده بود که این کار خلاف دستورالعمل زندان است.

اداره زندان‌های فدرال آمریکا پیشتر اعلام کرده بود بعد از این که جسد جفری اپستین، سرمایه گذار معروف صبح روز شنبه در سلول او در زندان فدرال منهتن که "ظاهرا خودکشی کرده بود"، مشاهده شد، پلیس فدرال، اف بی آی، پرونده تحقیقی در این زمینه باز کرد.

اپستین ۶۶ ساله که دوست قدیمی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بوده، روز شنبه در سلول خود در مرکز اصلاح متروپولیتن، بازداشتگاه دولتی، در منهتن نیویورک دست به خودکشی زد. بنا به گزارش‌ای بی سی نیوز، اندکی پس از انتقال به بیمارستانی در نیویورک مرگ او تائید شد. او یکی از دوستان نزدیک و قدیمی ترامپ بود و پس از دستگیری او تصاویر زیادی از این دو میلیاردر در دهه‌های مختلف در رسانه‌ها منتشر شد.

اداره زندان‌های فدرال آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد جسد سرمایه گذار ۶۶ ساله که به موارد متعدد تعرض جنسی به افراد زیر سن قانونی متهم شده بود، حوالی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت محلی در سلولش کشف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار