مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : همه مطالبات اصحاب رسانه و خبرنگاران استان را در مرکز پیگیری می‌کنم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام فاضلی زاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در آئین گرامیداشت روز خبرنگار در هتل پارسیان کرمانشاه درباره مشکل کمبود کاغذ و زینک در استان کرمانشاه گفت : بی شک که با حمایت استاندار کرمانشاه سهمیه از دست رفته استان در این زمینه را از مرکز مطالبه‌گری خواهم کرد و در این زمینه سرسوزنی لکنت نخواهم داشت.

او همچنین درباره درخواست خبرنگاران برای برگزاری جشنواره مطبوعات گفت : در صورت تأمین اعتبار حتماً این جشنواره را در استان احیا خواهم کرد.

او افزود: تنها مرکز آموزش فرهنگ و هنر جامع علمی کاربردی کرمانشاه به بهانه‌ی واگذاری بخش دولتی به بخش خصوصی در محاق تعطیلی فرورفته است که لازم است این موضوع به جدیت پیگیری شود.

فاضلی همچنین با تاکید بر اهمیت پرهیز رسانه‌ها از سیاه نمایی گفت: کرمانشاه در بسیاری از شاخص‌ها جزء استان‌های برتر کشور است، اما این موارد معمولاً در رسانه‌ها مورد اشاره قرار نمی‌گیرد که نتیجه آن کاهش امنیت کاهش گردشگر مشکلات اقتصادی و ... است.

او با تاکید بر اهمیت تلاش و فعالیت خبرنگاران و اثرات آن در جامعه، از رسانه‌ها خواست که نقاط مثبت و امیدبخش استان را پوشش دهد بهتری دهند.

فاضلی با بیان اینکه یارمحمدخان کرمانشاهی حق بزرگی به گردن استان کرمانشاه دارد گفت: من تمام امکانات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای ساخت سریالی درباره این شخصیت بزرگ در اختیار سازندگان آن قرار خواهم داد.

او با بیان اینکه این استان چهره‌های بزرگ و نامی فراوانی دارد از همه خواست که در شناخت بزرگان استان تلاش کنند .

 

 

انتهای پیام/د

حمایت استاندار از سهمیه از دست رفته استان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.