فرماندار هرسین گفت : از خبرنگاران عزیز تقاضا داریم در راستای افزایش امیدواری مردم در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در مراسم روز خبرنگار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار شهید جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار و اهالی قلم گفت : جامعه خبری شهرستان فعال نیست و زحمت اطلاع رسانی بر دوش همین چند نفر است و این موضوع زحمات این عزیزان را بیشتر میکند.

او گفت : امیدوارم که بتوانیم در سال ۹۸ با همکاری ادارات متولی مشکلات اشتغال این عزیزان را برطرف کرد.

فرماندار هرسین افزود: امسال سال مهمی برای کشور و شهرستان است امسال ما ثبت جغرافیایی ملی و شهر ملی گلیم را داشتیم شهر گلیم باید سرتاپای آن گلیم باشد و در این بین باید هر کدام وظیفه خود را انجام دهیم که گلیم به یک کالای اقتصادی در هرسین تبدیل شود.

شاه آبادی گفت: جشنواره تئاتر خیابانی امسال در هرسین برگزار میشود و ۴۴ اجرای خوب داریم که سطح کلاس تئاتر‌ها خیلی بالاست.

او افزود: کار تبلیغ را به طور مرتب اعلام کنید و منعکس کنید اگر ما خوب تبلیغ کنیم و جمعیت خوب جذب کنید در کسب و کار مردم هرسین و ذهنیت مردم استان‌های اطراف در هرسین تاثیر خواهد داشت.

فرماندار هرسین گفت: سال آینده این پتانسیل وجود دارد که به عنوان یک رویداد ملی این تئاتر را ثبت کنیم و قطعا مهمترین عامل مردم، مسوولین و خبرنگاران هستند.

شاه آبادی با اشاره به بحث انتخابات گفت: انتخابات یک رویداد ملی است حضور مردم میتواند به عنوان یک دیپلماسی عمومی جهان را ناامید کند اتمام حجت کردیم نمی‌پذیریم که مدیری از امکانات دولتی به نفع فرد یا جریان خاصی جهت گیری داشته باشند.

او افزود: بیطرفی مسئولین احساسی به مردم ایجاد میکند که دولت برای رای آن‌ها ارزش قایل است.

فرماندار هرسین افزود: از خبرنگاران عزیز تقاضا داریم در راستای افزایش امیدواری مردم در جامعه تلاش کنند .

 

 

انتهای پیام/د

جامعه خبری شهرستان فعال نیست

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.