سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت استان کرمانشاه از درخشش مربی کرمانشاهی در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان پسر آسیا خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ماشاءالله پروین سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت استان از درخشش مربی کرمانشاهی در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که در امان برگزار شد خبر داد.

او گفت : مربی کرمانشاهی توانست در مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که در امان برگزار شد بدرخشد.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: دهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۳۳۱ تکواندو کار در امان، پایتخت اردن با قهرمانی مقتدرانه ورزشکاران کشورمان به پایان رسید.

او افزود :کره جنوبی با ۳ مدال طلا، ۴ نقره، ۷ برنز و ۱۱۰ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و چین با ۳ طلا، ۱ نقره، ۲ برنز و ۷۷ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

پروین افزود: در این دوره از رقابت‌ها وحید ناصری دبیر تربیت بدنی شاغل در ناحیه ۳ کرمانشاه به عنوان مربی، در کنار محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و حسین کریمی به عنوان مربی هدایت تیم نوجوانان پسر را بر عهده داشتند.

او افزود : ملی‌پوشان ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۴ نقره، ۱ برنز و ۹۹ امتیاز توانستند برای نخستین مرتبه مقتدرانه بر سکوی قهرمانی آسیا بایستند، کره جنوبی با ۲ مدال طلا، ۲ نقره، ۳ برنز و ۶۲ امتیاز نایب قهرمان شد و و تیم ازبکستان با ۲ مدال طلا، ۱ نقره، ۲ برنز و ۵۴ امتیاز سوم شد. تیم‌های اردن و افغانستان به ترتیب چهارم و پنجم شدند .

 

 

انتهای پیام/د

مربی کرمانشاهی در مسابقات تکواندو درخشید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.