اعتماد گفت:ضریب اشغال صندلی‌های قطار در استان قم از ۶۵ درصد به ۸۵ درصد رسیده است وبا توجه به اقبال مردم قطار به سبد حمل و نقلی مردم قم تا حدودی ورود پیدا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محسن اعتمادمدیرکل راه‌آهن قم گفت: رسانه نقش بسیار مهمی در آگاهی بخشی و پیشرفت فرهنگی مردم برای توسعه پایدار دارد و با رصد عملکردی نهاد‌ها و دستگاه‌ها جلوی انحراف مسئولان از انحرافات را می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها منعکس‌کننده اقدامات مسئولان به مردم هستند، عنوان کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم اندک است و با توجه به جایگاه ویژه استان قم که خواستگاه انقلاب و مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده باید مدیران خدمت در این شهر را فرصت مناسبی برای خدمات بدانند.

وی با تأکید بر اینکه در چند سال اخیر ضریب اشغال صندلی‌های قطار در استان قم از ۶۵ درصد به ۸۵ درصد رسیده است، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اقبال مردم قطار به سبد حمل و نقلی مردم قم تا حدودی ورود پیدا کرده است و به‌جای آنکه شاهد شلوغی جاده‌ها، مسائل زیست محیطی، مسائل اقتصادی، مشکلات جاده‌ای و ... باشیم شاهد افزایش استفاده مردم از راه‌آهن در استان قم هستیم.

انتهای پیام/ح

ضریب اشغال صندلی قطار‌ها در قم به ۸۵ درصد رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار